hejhej gillar ni south park? gå med i sothpark lovers då så brättar jag en sida men det kan jag göra ändå http://www.southparkstudios.com/episodes/ här är länken hoppas ni går med
Southpark Lovers
South park äger ut simpsons så himla hårt! :cool:
Det jag inte förstår är hur någon under 15 år kan uppskatta South Park. South Park är en serie som bygger på händelser (mest politiska) i USA och de driver med hur USA's regering fattar beslut och hur amerikanska medborgare är. Det är ett budskap i varje avsnitt och det såg inte jag när jag var liten i alla fall :rolleyes:
Dessa budskap i form av skämt och drifter är det roligaste i South Park, tyvärr blandar dem det med omogna saker såsom Kenny skämt (att han ska dö i de tidigare avsnitter, som tur har han bara dött 2-3 gånger sedan säsong 5) och annat skräp ibland :(.
↗ till inläggetVad säger att någon som är under 15 år gammal inte kan hänga med i världspolitiken? Sedan håller jag absolut inte med dig, många av avsnitten är bara omogna och olika saker. Alla avsnitt har knappast ett budskap.Det jag inte förstår är hur någon under 15 år kan uppskatta South Park. South Park är en serie som bygger på händelser (mest politiska) i USA och de driver med hur USA's regering fattar beslut och hur amerikanska medborgare är. Det är ett budskap i varje avsnitt och det såg inte jag när jag var liten i alla fall :rolleyes:
De flest South Park avsnitt jag har sett har faktiskt haft ett budskap, det är nog därför jag gillar serien.
I love Cartman! ^_^
När cartman blir förbannad är skönast :D Jag ser inte att det är ett budskap i varje avsnitt :S
Ett avsnitt handlade ju om vem som var Cartmans Pappa/Mamma och det var väl inget budskap?
Haha, det avsnittet var kul. xD
Men nej, det hade inget särskilt budskap.
Inte budskap kanske, men de flesta avsnitt har
ju i alla fall något slags samhällskritiskt tema.
↗ till inläggetDet jag inte förstår är hur någon under 15 år kan uppskatta South Park. South Park är en serie som bygger på händelser (mest politiska) i USA och de driver med hur USA's regering fattar beslut och hur amerikanska medborgare är. Det är ett budskap i varje avsnitt och det såg inte jag när jag var liten i alla fall :rolleyes:
Dessa budskap i form av skämt och drifter är det roligaste i South Park, tyvärr blandar dem det med omogna saker såsom Kenny skämt (att han ska dö i de tidigare avsnitter, som tur har han bara dött 2-3 gånger sedan säsong 5) och annat skräp ibland :(.
Alltså, vilka under 15 känner du egentligen? Man förstår ju budskapet i så gått som varje film. Men det är väl kanske inte alla som bryr sig om USAs politik och samhälle o.s.v.
↗ till inläggetHan tänker mest på sig själv och hur han var skulle jag tro.↗ till inläggetDet jag inte förstår är hur någon under 15 år kan uppskatta South Park. South Park är en serie som bygger på händelser (mest politiska) i USA och de driver med hur USA's regering fattar beslut och hur amerikanska medborgare är. Det är ett budskap i varje avsnitt och det såg inte jag när jag var liten i alla fall :rolleyes:
Alltså, vilka under 15 känner du egentligen?
↗ till inläggetHan tänker mest på sig själv och hur han var skulle jag tro.↗ till inläggetDet jag inte förstår är hur någon under 15 år kan uppskatta South Park. South Park är en serie som bygger på händelser (mest politiska) i USA och de driver med hur USA's regering fattar beslut och hur amerikanska medborgare är. Det är ett budskap i varje avsnitt och det såg inte jag när jag var liten i alla fall :rolleyes:
Alltså, vilka under 15 känner du egentligen?
Hehe, antar det :P
Ni kan inte förstå alla skämten om ni är 13 år, jag är 15 som ni ser och jag förstår det mästa men inte allt
Okej, kanske inte 15 då, det jag menar är de yngre, alla förstår olika, när jag var 15 var det ingen av mina kompisar som brydde som om USAs inrikespolitik ^^. Dessutom så är det inte i alla avsnitt, men nästan alla.
↗ till inläggetDra inte alla över en linje.Ni kan inte förstå alla skämten om ni är 13 år, jag är 15 som ni ser och jag förstår det mästa men inte allt