Jag tycker WoW!
Vilket Onlinespel Är Bäst?
WoW är det 'bästa' MMO't eftersom det har mest spelare och betalare. Men det betyder ju inte att just du också tycker det.
Själv tycker jag dock att WoW är bäst med AoC tätt intill.
↗ till inläggetVadå AoC??? Det var en skit stor epicfailure, dom hade ju itne förberrät något för hög lvlade!!!WoW är det 'bästa' MMO't eftersom det har mest spelare och betalare. Men det betyder ju inte att just du också tycker det.
Ont: WoW e bäst av dem på din lista, men tycker nog att Warhammer online e bäst(när de släpps:P).
Asså War ( warhammer online ) Kommer REGERA!!! när det släpps.. Men just nu så e det
1. MAPLE STORY !!!! helt klart lätt lungth . det e chillt. liksom ingen press på att man måste lvl hela tin och så =D
2. på delad anda plats. FlyFF och ROSE , flyff för att det e så lätt att lvl te lvl 60 ( 4 dagar ) och rose. För att det äger . det e bara så....
av dem så är det ju såklart wow.
WöW.
↗ till inläggetHmm e fortfarande inte lvl 60 på flyff(lvl 56) för det e så segt utan en fs och advp.... och har man inte det tar det skit lång tid för att lvla.Asså War ( warhammer online ) Kommer REGERA!!! när det släpps.. Men just nu så e det
1. MAPLE STORY !!!! helt klart lätt lungth . det e chillt. liksom ingen press på att man måste lvl hela tin och så =D
2. på delad anda plats. FlyFF och ROSE , flyff för att det e så lätt att lvl te lvl 60 ( 4 dagar ) och rose. För att det äger . det e bara så....
Jag har inte spelat Lotro eller AoC så jag tog WoW, tycker att alla gratis spel som maple story och flyff är skit
↗ till inläggetword..Jag har inte spelat Lotro eller AoC så jag tog WoW, tycker att alla gratis spel som maple story och flyff är skit
Alla gratis mmorpg har antingen fail eller epic fail..
Har en liten fråga.. kommer War-online vara gratis eller äre nån rikemansbarn spel?
BTT: Jag tog wow då jag aldrig testat dom andra.. (förutom nästan alla gratisspel därute..)
Och jag tog inte wow bara för det.. Wow är fett kult med min lvl 10 twink! :D
Cs, battlefield, gmod, warrock och webbspel :D
RuneScape... Har inte spelat något annat.
↗ till inläggetDet kommer kosta i månaden men inte lika mkt så WoW, det kommer kostar cirka 100kr för ett game card, men vet inte hur mkt om du betalar med kredit kort.↗ till inläggetword..Jag har inte spelat Lotro eller AoC så jag tog WoW, tycker att alla gratis spel som maple story och flyff är skit
Alla gratis mmorpg har antingen fail eller epic fail..
Har en liten fråga.. kommer War-online vara gratis eller äre nån rikemansbarn spel?
BTT: Jag tog wow då jag aldrig testat dom andra.. (förutom nästan alla gratisspel därute..)
Och jag tog inte wow bara för det.. Wow är fett kult med min lvl 10 twink! :D
World of Warcraft.
↗ till inlägget↗ till inläggetVadå AoC??? Det var en skit stor epicfailure, dom hade ju itne förberrät något för hög lvlade!!!WoW är det 'bästa' MMO't eftersom det har mest spelare och betalare. Men det betyder ju inte att just du också tycker det.
Ont: WoW e bäst av dem på din lista, men tycker nog att Warhammer online e bäst(när de släpps:P).
AoC har endgame raids ( simpel, men WoW raids var också väldigt simpla i begynnelsen. ) Så testa spelet innan du säger något plx.
WoW är det 'bästa' MMO't just nu eftersom det har mest spelare. ( Ordet 'bäst' är riktigt felanvänt nuförtiden, härmar nacho lite nu men det är tyvärr sanningen. )
↗ till inlägget↗ till inläggetWoW är det 'bästa' MMO't eftersom det har mest spelare och betalare. Men det betyder ju inte att just du också tycker det.
Vadå AoC??? Det var en skit stor epicfailure, dom hade ju itne förberrät något för hög lvlade!!!
AoC har endgame raids ( simpel, men WoW raids var också väldigt simpla i begynnelsen. ) Så testa spelet innan du säger något plx.
WoW är det 'bästa' MMO't just nu eftersom det har mest spelare. ( Ordet 'bäst' är riktigt felanvänt nuförtiden, härmar nacho lite nu men det är tyvärr sanningen. )
Jag menar att AoC hade varit bra om det inte hade släppts så tidigt, så att dom hade kunnat fixa highlvl gear o sånt.
WoW är det enda jag kört så jag röstade på det.
WoW av dessa. Tycker AoC vart en besvikelse, fast WoW är på väg neråt också.
WoW FTW TA UT ALLA NOOBSEN FRÅN FUSKA
↗ till inläggetWoW av dessa. Tycker AoC vart en besvikelse, fast WoW är på väg neråt också.
Jag hoppas att WotLK levererar något nytt. Outland rent av sög och passar inte in i medeltida fantasy. :/