💬
Logga in
Fuska.se

Warhammer Online

15 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #1

Som rubriken säje, ska ni börja spela det när det släpps??? Ja ska nog och det hade varit roligt att spela med någon i början av spelet.

samma klass som jag ska vara: http://textwall.blogspot.com/2008/08/warha...izard-beta.html

EDIT: det komemr ut den 17 sep.

Senast ändrad:

Jaop ja skulle vilja börja spela, men jag tror ej jag vill betala 60-110 spänn i månaden.. men det e ju inte riktigt bestämt om dem ska ha fee på spelet men det verkar väldigt bra och roligt spel =D xD ^^

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #3
↗ till inlägget

Jaop ja skulle vilja börja spela, men jag tror ej jag vill betala 60-110 spänn i månaden.. men det e ju inte riktigt bestämt om dem ska ha fee på spelet men det verkar väldigt bra och roligt spel =D xD ^^

Värkar skit bra.
Nivå 6 · Fuskare

jag ska nog vänta och se hur det blir först så det inte floppar som AoC och Rohan har gjort :P

Nej, det tror jag inte.

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #6
↗ till inlägget

jag ska nog vänta och se hur det blir först så det inte floppar som AoC och Rohan har gjort :P

Om du kolar på videorna i min länk så ser du att det inte komemr bli som AoC för här finns gear til högre lvlar och massa sånna grejor som AoC inte hade,
25 Aug 2008
Nivå 6 · Fuskare

Alla nya MMOs är ååh så fantastiska tills man testar själv.. WAR blir nog som AoC, överhypat, trasigt och dåligt.

http://www.massively.com/2008/07/11/mark-j...rhammer-online/

27 Sep 2008
Nivå 7 · Fuskare

Håller mig nog till WoW, gillar PvE mer än PvP

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #9
↗ till inlägget

Håller mig nog till WoW, gillar PvE mer än PvP

På Warhammer online är det mest RvR.
28 Sep 2008
Nivå 7 · Fuskare

Men vilka är det som slåss då? Jusste, det är PvP

29 Sep 2008
Nivå 11 · Veteranfuskare

Har spelat WAR snart i en vecka nu, vart en riktigt överraskning av hur bra det faktiskt var.

Nivå 16 · Legendfuskare

jag håller mig till wow

30 Sep 2008
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #13
↗ till inlägget

Men vilka är det som slåss då? Jusste, det är PvP

Ja men de heter RvR!!!!
16 Oct 2008
Nivå 7 · Fuskare

visste inte att det hade kommit ett warhammer forum :P men jag har spelat det i några veckor nu och än så länge är det kul.

24 Jan 2009
Nivå 1 · Novis

Nja, Jag får se.

Wow är ju ganska så stort. får se som sagt.

Beror lite på om hur länge mitt acc kommer va Bannat inom Wow då alltså.

// Eiqu

9 Feb 2009
Nivå 5 · Fuskare

Har spelat snart 1,5 månad.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in