Tjena Vilket Gta Spel i Gta serien är Roligast Jag Tycker Gta Sanandreas :D :D :cool: :cool: :cool: Kan inte alla Gta spel i serien men Rösta på dom som finns
Vilket Gta Spel Är Roligast?
Vice city ofc :)
GTA San Andreas :D har inte testat det nyaste än
GTA IV
GTA IV
Jag Tycker Gta IV ÄR Tråkigt För att det finns för lite att göra i spelet men alla har sin smak :P
Gta: San Andreas än så länge.
Har inte testat Gta IV ännu.
Niko Bellic!
GTAIV är bäst! Men saknar faktiskt vapen från San Andreas samt terrängen! :rolleyes: Men GTAIV är bäst lätt!
GTA San har ej provat Gta IV :P ,
Gta iv
Lugnt GTA IV :visslar: :cool:
GTA SA, har ju inte testat IV än.
Skulle Vilja Prova GTA IV ;)
Vice City är skönast av dom men 3:an kommer på andra plats pga grafiken är dålig. Visst gillar jag SA men den saknar något och när det gäller 4:an så är jag en som tycker att GTA ska liras på datorn, dock kanske jag ändrar åsikt om det släpps till PC.
Jag tycker/har aldrig tyckt att ett thirdpersonspel ska spelas på datorn. Det enda undantaget är World of Warcraft och såna spel. Även om det inte räknas till thirdperson.
↗ till inläggetSamma hära San andreas är det bästa GTA spelet.Tjena Vilket Gta Spel i Gta serien är Roligast Jag Tycker Gta Sanandreas :D :D :cool: :cool: :cool: Kan inte alla Gta spel i serien men Rösta på dom som finns
GTA IV LÄTT!!!! Men tyckte om vice city väldigt mycket. san andreas var inte så kul :/ (enligt mig, så klaga inte)