Jag undrar vilket hamburge ställe tycker du är godast?
Jag själv tycker
McDonalds :)
Jag undrar vilket hamburge ställe tycker du är godast?
Jag själv tycker
McDonalds :)
Tyvärr, jag äter inte torterade djur.
MAX är en självklarhet, de har jätte goda hamburgare och dem är väldigt stora och saftiga. :cool:
Mc Donalds är lite för konstigt att äta men det går fortfarande att vara där och äta. :blink:
Burger King har jag faktiskt inte ätit någon gång, jag undrar hur det smakar? <_<
Max blir man mättare på än i Mcdonalds eller hur nu det stavades men Burger King har jag inte ätit på,
Max fiiif..haaans
Max :)
Max finns inte ens i Göteborg, så jag har aldrig ätit där... Har inte hittat dem i Kalmar än. Föredrar BK över Donken.
Sunny chicken meal <3
(Bk)
har ätit på max en gång när det öppnade. skit äkligt. så jag röstar nog på MC.
Max, f*n vad det smakar skit på Mac..
Frasses.
Frasses.
Max suger enligt mig.
Burger King är godast.
Mc Donalds burgare är så sladdriga och jag har inte varit på Max.
Sibylla. Men av de här alternativen blir det Max.
Röstade på Donken. Max har goda burgare, men skitäckliga pommes. BK har rätt goda pommes, men dressingarna e inte goda. Donken har goda pommes, och helt okej burgare.
↗ till inläggetHar inte ätit max för att det inte finns i Göteborg men av de andra är det helt klart burger king även om båda är goda.Röstade på Donken. Max har goda burgare, men skitäckliga pommes. BK har rätt goda pommes, men dressingarna e inte goda. Donken har goda pommes, och helt okej burgare.
Burger King, såklart.
Tycker nästan alla är lika goda på olika sätt.
Ni som säger att tex max,bk elelr mcdonals e skit äckligt då tar jag det som ni har käkat precis allt på stället.
Fyfan vad äckligt!
Tydligen så är det McDonalds för mig :P
Max Så Klart ,
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in