💬
Logga in
Fuska.se

Imorgon Smäller Det - Jorden Kommer Gå Under

81 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Är dom dum ihuve? Riktigt dumt gjort av forskarna. Varför ska dom göra en bigbang grej för att bara testa hur jorden blev till? Asså dom måsta vara ego... Riktigt skraj är jag....

det är för att du är dum och tänker OMG BIG BANG VI KOMMER DÖÖÖÖÖ när du förmodligen inte har en aning om vad dem ska göra
Nivå 0 · Nykomling

Jag tror inte det händer nåt, dessutom har jag inte hört nåt om detta innan denna tråden.

Btw, var ingen av er i skolan eller? Ni skrev meddelanden halv tio?

Nivå 0 · Nykomling

Kanske sjuka, satt på mobilen eller skrev i skolan??

Alla ni som var rädda, lol, finns inte tillräckligt med energi på hela jorden för att skapa ett tillräckligt stort svart hål för att kunna sluka jorden.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Jag tror inte det händer nåt, dessutom har jag inte hört nåt om detta innan denna tråden.

Vissa kanske har sovmorgon...
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Haha, hade sovmorgon till 10.

Tror inte det händer nåt. Som jag sa i tråden i humorforumet så litar jag på att dom vet vad dom gör.

12 Sep 2008

omg nej!!!! jorden går underimorrn!!! :( :( :(

Nivå 0 · Nykomling Knark

Vi retade en tjej i våran skola :P

- Öhh, vi skulle dött för 2 minuter sen? f*n vad du ljuger :P

vi kommer dö imorrn :( :(

källa: trådens namn.

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

det är fejk , tur att jag lever :D

Nivå 0 · Nykomling

Jag roflade bara ja hörde mina kompisar säga det i skolan! Hahaah!!

:P

Nivå 0 · Nykomling

De testade maskinen och fick upp en proton i ljusets hastighet (med en lite marginal) först i sen Oktober ska de testa att få protonerna att krocka för att se hur energi kan omvandlas till massa (som Big Bang)

Att det kommer skapa ett svart hål som slukar jorden är bara en massa överdrivet larv

17 Sep 2008
Nivå 0 · Nykomling

Om man tror att det resulterar i ett svart hål har man inte alla fakta rätt. I jordens tidiga liv medförde solen miljontals likadana "tester" och jorden finns fortfarande, eller?

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag lever fortfarande.

D:

För dom inte har startat den än..

Och föresten. Dom ska inte återskapa big bang lol. Dom ska försöka återskapa en speciel atom. Den så kallade God Atom som bara existerade några milisekunder just efter big bang.

EDIT: Läste på deras hem sida och där står de att dom kommer att starta den 9:30 CED.. Halv tio..

Fel. De ska undersöka om Higgs partikel (teorin om massa) existerar.
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Är dom dum ihuve? Riktigt dumt gjort av forskarna. Varför ska dom göra en bigbang grej för att bara testa hur jorden blev till? Asså dom måsta vara ego... Riktigt skraj är jag....

Du är 13, du skulle aldrig fatta.
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

det är fejk , tur att jag lever :D

Nej det är inte fejk.

↗ till inlägget

Jovisst, jag tror också du började rulla runt på golvet och skratta då dina kompisar sa att det finns en chans att världen skulle gå under den dan.
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jovisst, jag tror också du började rulla runt på golvet och skratta då dina kompisar sa att det finns en chans att världen skulle gå under den dan.

Jag hade iaf skrattat om de verkligen hade trott på det. Ungefär som att befolkningen gått runt och varit livrädd för att det ska komma jättemyror i flygande tefat och äta upp våra hjärnor.
Nivå 0 · Nykomling Moderator
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag hade iaf skrattat om de verkligen hade trott på det. Ungefär som att befolkningen gått runt och varit livrädd för att det ska komma jättemyror i flygande tefat och äta upp våra hjärnor.

Japp, väldigt komiskt om man bortser från detta dödsfall:

http://aftonbladet.se/nyheter/article3313126.ab

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Du är 13, du skulle aldrig fatta.

Du är 15, du skulle aldrig fatta.

18 Sep 2008
Nivå 0 · Nykomling

Jag är 16. Jag skulle aldrig fatta.

Hur som helst om jorden skulle gå under av detta så skulle det väl ske väldigt snabbt? Så man skulle inte ens fatta vad som hände?

Vad härligt. Men aldrig att människor kan skapa något som gudarna skapat. Eller naturen eller vad det är. Människorna är för små.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Japp, väldigt komiskt om man bortser från detta dödsfall:

http://aftonbladet.se/nyheter/article3313126.ab

Är man en sån idiot förtjänar man det mer eller mindre.
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Jag är 16. Jag skulle aldrig fatta.

Hur som helst om jorden skulle gå under av detta så skulle det väl ske väldigt snabbt? Så man skulle inte ens fatta vad som hände?

Vad härligt. Men aldrig att människor kan skapa något som gudarna skapat. Eller naturen eller vad det är. Människorna är för små.

Det skulle ta lång tid för jorden att sugas in i ett svart hål, om det förutspådda "mini black hole" skulle skapas så skulle jag hellre oroa mig över växthuseffekten då jorden kommer att förolyckas till orsak av det snabbare än ett svart hål som skapas av LHC.

- Sylar

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in