💬
Logga in
Fuska.se

Vi Kan Dö 50%

49 svar · startad

egentligen så är vi alla döda fast vi har inte märkt nått för att gud plåppa ut oss i ett parallelt universum :o men professorerna behöll han antagligen som slavar eller nått :) jag har en väldigt säker källa om det här :rolleyes:

25 Sep 2008
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

kan folk som uppenbarligen inte vet något om LHC gå och läsa istället för att påstå att alla kommer dö?

De ska krocka protoner i ljusets hastighet (nästan) och det ska tydligen ske i Oktober. Dock så hörde jag om en försening.

2012 grejen är att Maya trodde världen skulle gå under då, då en cykel på 140000 dagar tar slut då. (och kristendomen snodde 140000 från dom)

Läs mer om den icke hållbara maya calendern här: http://www.greatdreams.com/2012.htm

Nivå 5 · Fuskare

Palla så fejk tror inte på det kommer aldrig göra de

27 Sep 2008
Nivå 5 · Fuskare

Kanske sant, kanske inte!

SID du kan inte veta om det är fejk!

Nivå 8 · Veteranfuskare

Eh va? Självklart finns maskinen, och de har redan testat den. Varför skulle det varit fake? Har ju varit inslag om det från nyheterna.

Nivå 4 · Lärling Moderator
↗ till inlägget

Eh va? Självklart finns maskinen, och de har redan testat den. Varför skulle det varit fake? Har ju varit inslag om det från nyheterna.

I den här tråden börjar man få en uppfatning av hur lätt lurade och dålig koll folk har på vissa grejer...jag menar om man inte tror att den har testast eller ens finns kan man ju undra vad för bevis man behöver plocka fram. Jag menar väldspressen har ju rapporterat om det här, så det är ju inte som om de är björks lokalblad som når 15 personer.

Om folk är tveksamma (som de tydligen är) kan det ju alltid läsa länken som Pouya hade i sitt första inlägg. Där står det om maskinen osv. Dock står det inget om det han babblar om att 50% av oss ska dö, eller vad det nu va han menade. Det är aningens svårt att lista ut vad han menar pga språkbruket och att han verkar totalt oitreserad av att svara på något av de vi skriver om i tråden.

Soad_token

Bör även tilläggas att det INTE är 50%, kanske 0,05% om vi har otur.

men asså orka vi kommer inte dö dom bara snacka en massa bullshit

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

haha, det stämmer nog rätt bra det. :P
28 Sep 2008
Nivå 16 · Legendfuskare
↗ till inlägget

hur många % är det då om vi har tur? 0,001%? :P
↗ till inlägget
↗ till inlägget

0% så klart...målet är ju att ingen ska skadas.

Soad_token

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Soad_token

Jag skäms för att behöva erkänna det, men jävligt bra svar.
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Soad_token

hahaha...tar det verkligen emot så mkt att säga det? Och varför? :P

Soad_token

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Soad_token

Och varför? :P

Soad_token

För att jag ogillar dig så mycket :(
↗ till inlägget

För att jag ogillar dig så mycket :(

Hehe...man tackar :)

Soad_token

7 Oct 2008
Nivå 4 · Lärling

Oh no, whut a fuck, vi kommer dö om fyra år. Hjälp, jag ska säga till forskarna att stoppa den här maskinen. Lyssnar dem ändå inte så ska vi åka upp i ett jätestort rymdskepp och forskarna får då testa den själva, och går jorden under så klarar vi oss.

↗ till inlägget

Oh no, whut a fuck, vi kommer dö om fyra år. Hjälp, jag ska säga till forskarna att stoppa den här maskinen. Lyssnar dem ändå inte så ska vi åka upp i ett jätestort rymdskepp och forskarna får då testa den själva, och går jorden under så klarar vi oss.

Que? :huh:

Soad_token

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

1. forskarna skulle aldrig lyssna på dig

2. vilket j*vla rymdskepp?

3. vakna upp ur din fantasi värld, seriöst

Nivå 5 · Fuskare

det är 0.00000000000001 procent chans att vi dör -.-

och år 2012 21 december är bara internet snack.

maya kalendern tar slut då, so what?

tror ni inte nåt kommer hända under den tiden då? den nibiru skiten kommer fantamaj inte hända..

nibiru är så kallad planet X och tror att de kommer krocka med jorden, NEPP INTE SANT!

tro vad ni vill, men jag e kristen och gud skapa världen och han kommer ta slut på den

0,00 % Att vi dör. Allt är bara skit. Föresten hur vet dem hur man tar in liv till en svart hål? Dem har 0,00 % fakta om själ, dem vet inte hur den ser ut, vilka material ett själ har, och vart den ligger i personen . Hur ska dem då bygga en maskin som tar in själ????? Är dem säkra på att alla själ består av samma sak? Svaret är NEJ. Så då kan dem inte bygga någon j*vla " Svart Hål " som tar in själ.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in