Warriors kan dom dual wielda två 2hand weps?
Undrar Om Wotlk
Hur tänkte du när du frågade den frågan? .____.
Jag har hört att dom ska kunna det efter någon patch som ska släppas innan WOTLK.
Ja det kan dom, om man speccar till Titan's Grip (längst ner i Fury).
Okej, detta låter lite konstigt. :)
Ha 2 st 2h vapen? >_>
Warriors kommer ju pumpa iväg som f*n nu då.
↗ till inläggetJa det kommer göra ganska fet dps, däremot träffar med 15% mindre och offhanden skadar ju inte lika mycket som det är med 2 1h vapenOkej, detta låter lite konstigt. :)
Ha 2 st 2h vapen? >_>
Warriors kommer ju pumpa iväg som f*n nu då.
Ok, detta låter lite väl överlägsegt, kan detta bekräftas från en yttligare källa att det kommer bli så?
I så fall e det dags för mig att komma igång me lvlingen på min warr.
;)
Y
↗ till inläggetdet är klart att det är bekräftat... tror knappast att dom ändrar tallents nuOk, detta låter lite väl överlägsegt, kan detta bekräftas från en yttligare källa att det kommer bli så?
I så fall e det dags för mig att komma igång me lvlingen på min warr.
;)
Y
Det här med Titans Grip är rätt överdrivet.
Visst, 2st 2-hands vapen, men du kommer missa varannat slag om du inte har någon hit rating. (som du kommer få stacka upp som s*tan)
Håller med där, men vi får se hur 'starkt' det är o han den talenten.
Jag har en fråga om den sista Hunter-talanten på Beast Mastery..
Det står bara att den heter "Beast mastery" och det står att jag får +4 pet talent point (Vilket inte är mycket alls) och att jag kan 'tame exotic beasts' - vilket verkar lite konstigt om jag nu inte vill ha/behöver en exotisk beast.. Alltså behöver man typ inte den för mer dps etc?
ja men om du inte vill ha någon exotic beast behöver du ju inte ta den talanten ;)
↗ till inläggetja men om du inte vill ha någon exotic beast behöver du ju inte ta den talanten ;)
talenten är inte värdelös bara för att man inte vill ha något exotic pet. Om man nu fick fyra training points å är den jävligt nice. Som en del vet så ändras pet sytemet i wotlk och peten kommer få talentree. 4 sådana poäng är en del i det trädet ju.
↗ till inlägget4 talent points är riktigt mycket. Det motsvarar ungefär 20 levlar eftersom petsen inte kmr få talent points vid varje dingHåller med där, men vi får se hur 'starkt' det är o han den talenten.
Jag har en fråga om den sista Hunter-talanten på Beast Mastery..
Det står bara att den heter "Beast mastery" och det står att jag får +4 pet talent point (Vilket inte är mycket alls) och att jag kan 'tame exotic beasts' - vilket verkar lite konstigt om jag nu inte vill ha/behöver en exotisk beast.. Alltså behöver man typ inte den för mer dps etc?
vad är exotic
↗ till inläggetvad är exotic
Engelskt uppslagsordexotic
Svensk översättningexotisk, främmande (adjektiv)
Svenskt uppslagsordexotisk exotiskt exotiska adj.
från fjärran land, främmande
Engelsk översättningexotic
http://www.wow-europe.com/en/info/basics/talents/wrath/warrior/talents.html
Där har du links till 2H-Dualwield, blizzards egna hemsida. Kommer för övrigt live om ca 25 minuter ! =)
↗ till inläggetJag har hört att dom ska kunna det efter någon patch som ska släppas innan WOTLK.
vad/vem/vilka är WOKLT
↗ till inläggetDu börjar likna Degfejs hördududu, wrath of the lich king↗ till inläggetJag har hört att dom ska kunna det efter någon patch som ska släppas innan WOTLK.
vad/vem/vilka är WOKLT
Titans grip är inte bra, warriors är nerfade till skit.