↗ till inläggetSkit i cruel barb, det gjorde jag. Går inte lika segt då ;)
Hur Ser Din Char Ut?
↗ till inlägget↗ till inläggetJag menade mer än 1 gång each player, jag har summat den 3-4 gånger nu
Kan jag som level 49 göra det med ett gäng 70?
Jag healer 2000 average och kan hoppa in som en off-healer, eller kan jag?
Rofl. Man kan säkert 4-manna honom, men aldrig att de tar in dig.
Varför då?
Jag sa LFG HH och fick 3-4 svar och skulle komma in men sen hittade Nomatic boost i zf så jag kunde inte.
Kanske inte kollade din level.
Det är sällan level 49s LFG HH.
Det går ju för dig att joina, men som sagt.. vem skulle vilja ha med dig?
Alternativet är ju att haka på några polare eller nåt.
↗ till inlägget↗ till inläggetJag menade mer än 1 gång each player, jag har summat den 3-4 gånger nu
Varför då?
Jag sa LFG HH och fick 3-4 svar och skulle komma in men sen hittade Nomatic boost i zf så jag kunde inte.
Kanske inte kollade din level.
Det är sällan level 49s LFG HH.
Det är sällan erfarna wowspelare inte kollar klass och level genom vänster-klick.
Detta är hur det gick till.
Jag sa LFG HH.
Och fick tre svar, dom första 2 sa sen skit i vi har hittat en 70.
Sen fick jag ett svar där en kille sa nånting med att dom var fyra och har redan tagit honom 4 gånger.
Och dom behövde mig för summon.
Han snackade taktik och sånt om hur jag skulle göra eftersom jag bara var 49.
Men exact när jag skulle dra till SM, hittade vi boost.
Så tyvärr så kunde jag inte.
↗ till inläggetI know, kolla min quote ovanför.Det går ju för dig att joina, men som sagt.. vem skulle vilja ha med dig?Alternativet är ju att haka på några polare eller nåt.
Men snart är jag 60, hoppas på att bli det förrän hallow's end slutar.
GL&HF
Varför då?
han är hur lätt som helst, jag var i en grupp idag med fury warrior som tank med 2h och det funkade skit bra, vi nukade ner honom till 1% på första head dropet... blizzard har fixat så att det inet går att ta honom på första, på andra hade han 1% i 1sec och sedan komm tillbaks till kroppen >.< störande när man har sån dps, så tog vi honom på 3dje
Varför då?
han är hur lätt som helst, jag var i en grupp idag med fury warrior som tank med 2h och det funkade skit bra, vi nukade ner honom till 1% på första head dropet... blizzard har fixat så att det inet går att ta honom på första, på andra hade han 1% i 1sec och sedan komm tillbaks till kroppen >.< störande när man har sån dps, så tog vi honom på 3dje
Körde med roguetank i helgen.
Ezmode.
Drog en pull SM, Nedre plan, Övre plan och sen bossen så alla kommer :P när jag tog screenshot crashade wow och jag dog, gick dock igen utan att ta screen och slaktade alla, dock inte svårt med aoe pulls på låg lvlade mobs när man har set bonus från T4 och mycket parry chance och dodge.
haha rätt många mobs där.
Tips som jag tycker e bra; klicka på ctrl + v så alla namn försvinner, det SEGAR ner wow som f*n för mig och crashar det ibland.
↗ till inläggetjag gillar dom texterna :) aldrig märkt att det segar för mig när jag har dom uppehaha rätt många mobs där.
Tips som jag tycker e bra; klicka på ctrl + v så alla namn försvinner, det SEGAR ner wow som f*n för mig och crashar det ibland.
V = Enemy Healthbar
Shift + V = Friendly Healthbar
Ctrl + V = Båda
Dock nu efter patchen, om du har Enemy Healthbar uppe, måste du trycka en gång Ctrl + V så försvinner dom, sen engång till ctrl + v så får du Båda, förut kunde du ha Enemy Healthbar uppe sen bara trycka Shift + V så fick du friendly, nu måste man trycka två gånger. men det du mena var att man trycker Ctrl + V engång och då försvinner Enemy Healthbar som jag har uppe på screenshoten. (Samt, tog jag fram dom healthbarsen när jag stod med alla för att man ska få en bild på hur många dom är, vissa står ju inne i varann, men healthbarsen hamnar bredvid.)
Varför då?
Körde med roguetank i helgen.
Ezmode.
Jag tankade precis^^ (arcane mage) var aldrig i närheten av att dö
och sen 4mana vi med shadow priest some healer och fury warr som tank..
Grattis Boffe! Grattis till ditt nya liv! ;)
↗ till inläggetHAHAHAAHAH liksom bryr mig ens xD? svenskar spenderar pengar PÅ ETT SPEL som lär läggas ner en dag men det är INTE iaf snart men om man tänker sig riktigt, så är det över 10miljoner spelare på WoW just nu kanske mera som betalar .. vi säger att alla betalar exakt 200 kr ... tar man det gånger 10miljoner blir det ju 2,000,000,00 ( 2miljarder kr ) .. liksom inte värt pengarna .. räkna ut först hur länge du spelat WoW sedan plusa till alla pengar och kolla hur mkt det blir .. på några år kanske det blir 2000kr lol och tills slut kanske du säljer den men det händer alltid att man säljer den några tusen kronor billigare än så mkt du kört för pengarna .. det är ju lätt att morsan blir sur eftersom du spenderar pengarna på ett spel bara som du tycker e roligt men att en dag så kommer du sluta, inte mer än så ( värt pengarna? ) Nej.↗ till inläggetMycket lyckat, ser jag ( därför har inte svenska WoW nördar inget liv utan bara WoW framför sig 24/7 ... )
vet inte hur jag ska tolka det där, men tar det som att du menar att jag inte har nå liv då jag fixar 25 trinkets, massor tabards och paladin gear, men när man kommer till 70 har man inte mycket att göra, då gör man allt det man tycker är roligt i wow, t.ex. skaffa gear / mounts / rep / ...trinkets / slutar spela... / pengar
man gör det man tycker är roligt och jag tycker att skaffa snygg gear för slacking gear är roligt och håller mig sysselsatt. ( därför blir svenska WoW "mor låter inte mej spela" inget liv utan bara Fuska framför sig 24/7 och blir sur på andra som har WoW ... )
↗ till inläggetHAHAHAAHAH liksom bryr mig ens xD? svenskar spenderar pengar PÅ ETT SPEL som lär läggas ner en dag men det är INTE iaf snart men om man tänker sig riktigt, så är det över 10miljoner spelare på WoW just nu kanske mera som betalar .. vi säger att alla betalar exakt 200 kr ... tar man det gånger 10miljoner blir det ju 2,000,000,00 ( 2miljarder kr ) .. liksom inte värt pengarna .. räkna ut först hur länge du spelat WoW sedan plusa till alla pengar och kolla hur mkt det blir .. på några år kanske det blir 2000kr lol och tills slut kanske du säljer den men det händer alltid att man säljer den några tusen kronor billigare än så mkt du kört för pengarna .. det är ju lätt att morsan blir sur eftersom du spenderar pengarna på ett spel bara som du tycker e roligt men att en dag så kommer du sluta, inte mer än så ( värt pengarna? ) Nej.↗ till inläggetMycket lyckat, ser jag ( därför har inte svenska WoW nördar inget liv utan bara WoW framför sig 24/7 ... )
vet inte hur jag ska tolka det där, men tar det som att du menar att jag inte har nå liv då jag fixar 25 trinkets, massor tabards och paladin gear, men när man kommer till 70 har man inte mycket att göra, då gör man allt det man tycker är roligt i wow, t.ex. skaffa gear / mounts / rep / ...trinkets / slutar spela... / pengar
man gör det man tycker är roligt och jag tycker att skaffa snygg gear för slacking gear är roligt och håller mig sysselsatt. ( därför blir svenska WoW "mor låter inte mej spela" inget liv utan bara Fuska framför sig 24/7 och blir sur på andra som har WoW ... )
Och alla arbetarna i blizzard jobbar gratis.
Och elen samt bred banden är gratis.
↗ till inlägget↗ till inläggetMycket lyckat, ser jag ( därför har inte svenska WoW nördar inget liv utan bara WoW framför sig 24/7 ... )
HAHAHAAHAH liksom bryr mig ens xD? svenskar spenderar pengar PÅ ETT SPEL som lär läggas ner en dag men det är INTE iaf snart men om man tänker sig riktigt, så är det över 10miljoner spelare på WoW just nu kanske mera som betalar .. vi säger att alla betalar exakt 200 kr ... tar man det gånger 10miljoner blir det ju 2,000,000,00 ( 2miljarder kr ) .. liksom inte värt pengarna .. räkna ut först hur länge du spelat WoW sedan plusa till alla pengar och kolla hur mkt det blir .. på några år kanske det blir 2000kr lol och tills slut kanske du säljer den men det händer alltid att man säljer den några tusen kronor billigare än så mkt du kört för pengarna .. det är ju lätt att morsan blir sur eftersom du spenderar pengarna på ett spel bara som du tycker e roligt men att en dag så kommer du sluta, inte mer än så ( värt pengarna? ) Nej.
Och alla arbetarna i blizzard jobbar gratis.
Och elen samt bred banden är gratis.
Vad använder Blizzard de breda banden till?
Blizzard spenderar sina pengar på reklam, spelutveckling, räkningar, löner och mkt mer.
Hur gammal är du ? WoW anser jag vara ett beroende men det är inget i prisklass jämfört med tobak och alkohol som är dom andra stora beroendena hos svenska bland annat. Som du säger "på några år kanske det blir 2000kr.." det tjänar du ihop på .. typ 1 vecka. och hur kan du tänka "spel bara som du tycker e roligt men att en dag så kommer du sluta" ALLT som man spenderar pengar på kommer att ta slut en dag, god och lyxig mat kommer ta slut, alkohol kommer att ta slut, godis, och livet.
Pengarna till att spela wow är inget för spela världens största mmorpg, och det är lätt värt pengarna vilket inte är en stor summa
wtf tänk om