💬
Logga in
Fuska.se

Första Kyssen?

197 svar · startad

Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator

Min första kyss var för ca 1 år sen. Och jag pussar fortfarande samma läppar. :)

18 Oct 2008
Nivå 5 · Fuskare

jo de va typ et disko i somras som jag va på med en tjej o efter att vi dansat så gick vi o satte oss i en soffa o då typ blev de bra av sig självt B)

Nivå 4 · Lärling

Jag har aldrig kysst nån, tror jag har lite svårt att lita på killar och sånt.-_-

20 Oct 2008
Nivå 1 · Novis

Första riktiga kyssen var för ett halv årsen ;:

Man kan inte säga att vi kysstes utan det var mer som om vi hånglade men det räknas som en kyss ändå

24 Oct 2008

När första kyssen kom; Imorgon kom den

Hur; Vi gillar varandra

Var; I min säng ahah..

nää, men srsly..den första va i tvåan¨^

25 Oct 2008
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Hur; Vi gillar varandra

Var; I min säng ahah..

Kyss är väl mun mot mun och inte mun mot... något annat?

27 Oct 2008
Nivå 0 · Nykomling

Oh, gud. Jag har kysst hur många tjejer som helst. Har dock haft många flickvänner. Så ni kan räkna med att jag har kysst många.

//Hardrock.

1 Nov 2008
Nivå 4 · Lärling

Snälla gör klart för mig nu, vad menar ni egentligen när ni säger kysst? Är det med tunga då typ som ett hångel eller är det mer en längre puss?

↗ till inlägget

Snälla gör klart för mig nu, vad menar ni egentligen när ni säger kysst? Är det med tunga då typ som ett hångel eller är det mer en längre puss?

Längre kysser kallas långtradare. Och om man kysser är det mun mot mun. Och hångel är tunga mot tunga.

//Megadeth

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Hur; Vi gillar varandra

Var; I min säng ahah..

Kyss är väl mun mot mun och inte mun mot... något annat?

Seriöst Bara, jag älskar din humor. XD <3

Första kyssen som betydde något alldeles extra för mig var i Mars/Maj i år (kommer inte ihåg exakt xD (Y)) och, för att uttrycka mig som Rapto; jag kysser fortfarande samma läppar.

Senast ändrad:

6 Nov 2008
Nivå 7 · Fuskare
Min första kyss var för några månader sen eftersom hångel inte räknas som en kyss imo :]

Senast ändrad:

7 Nov 2008
Nivå 2 · Novis
Jag väntar fortfarande på min första kyss.. Jag tror den kommer nog komma snart :P
12 Nov 2008
Nivå 7 · Fuskare

Min första kyss var för ca 4 år sedan.

Men om jag ska nu bedömma själv om mina kyssar, så var den för ca 5 månader sedan mest romantisk.

14 Nov 2008
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Du är lite ung för första kyssen :huh: ..

när började du kyssa tjejer?

för typ 2-3 år sen ;)

22 Nov 2008
Nivå 6 · Fuskare

Min första kyss var för ca 1 månad sen 11 oktober typ.

Heha var på en fest hos en kompis och.. ja jag träffade en trevlig tjej som jag pratade med och så^^ sen blev hon trött och la sig på en madrass på golvet, så jag la mig brevid och höll hennes hand. Sen efter ett tag så skulle hon sticka hem och då innan hon reste sig upp kysste hon mig och jag kysste tillbaka! :rolleyes: :wub:

28 Nov 2008
Nivå 3 · Lärling

Har aldrig hänt.

Kommer aldrig att hända.

1 Nov 2009

Första Riktiga Kyssen Fick jag nu i Höstas :D har en ny tjej nu :D :cool:

jag var på läger i 1 vecka och då har ju killarna ett rum där dom sover och tjejerna har 1 rum där dom sover. iallafall då var vi uppe på hennes rum och då så kysste hon mig på munnen vilken känsla jag är så lycklig nu :cool: :D

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare

Vart 4-5 år sedan med en fjortis som gjorde det med alla, klart man ville testa =D

3 Nov 2009
Nivå 6 · Fuskare

okysst.... har aldrigt haft ett "seriöst" förhållande :/

Jag var väl tolv. Inte så seriöst, typ enda gången vi rörde varandra, men det var fullt upp då iallafall :D

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in