I'll say it again.
Jesper / Olga vinner
I'll say it again.
Jesper / Olga vinner
↗ till inläggetKevin kommer vinna. Men jag fattar inte hur Johan kan komma så långt, han borde ju inte ens fått komma med från första början!
Alla små fjortistjejer tycker han är snygg bara för han är på TV och därför röstar de på honom.
↗ till inläggetLäste i någon tidning att de där fjortisarna hade hotat Alice till livet på hennes blogg. Det är överdrivet.↗ till inläggetKevin kommer vinna. Men jag fattar inte hur Johan kan komma så långt, han borde ju inte ens fått komma med från första början!
Alla små fjortistjejer tycker han är snygg bara för han är på TV och därför röstar de på honom.
Också typ skrev dem: "Du är tillsammans med Johan, din hora." Skitfånigt.
En flygande bajskorv.
kevin eller alice, duh
Det blir nog Kevin Borg, han tippar jag på. Då Anna åkt ut.
Skulle helst vilja se Anna och Kevin Borg i final. Men Anna åkte ju ut.
↗ till inläggetIdol är Sveriges (kanske världens?) sämsta underhållnings program. Har det någonsin kommit någon riktigt storstjärna från svenska Idol?
Men för att inte få en tillsägelse för att gå off-topic så tror jag Lars(?) vinner.
Darin blev en stor stjärna i sverige.
↗ till inläggetNej.↗ till inläggetIdol är Sveriges (kanske världens?) sämsta underhållnings program. Har det någonsin kommit någon riktigt storstjärna från svenska Idol?
Men för att inte få en tillsägelse för att gå off-topic så tror jag Lars(?) vinner.
Darin blev en stor stjärna i sverige.
Han var aktiv 1år efter Idol. Men sedan släcktes lågan.
Han är inte känd nå mer, dom som vinner Idol har bara ett skivkontrakt i nått år sedan avbryts allt. Det finns dom som har lyckats bättre än vissa andra i Idol, Darin var ej en av dom som lyckades.
Lars skulle ha vunnit.
Annars blir det Alice.
Kevin vinner och Alice kommer tvåa.
när lars åkte ut tappade jag intresset för programmet
Jag med, tror att Kevin vinner, och är glad att Johan åkte ut...
Hoppas på robin
↗ till inläggetNär jag såg Lars sjunga "It Aint Me Babe" på auditions (
) så tyckte jag direkt att han var den bästa av alla deltagare i Idol. Men han värkar ju bara bli sämre nästan :/ Jag har inte kollat på Idol på ett tag nu, så jag vet inte vem som är bäst nu. Men jag hoppas på att Lars skall vinna.
Tyckte exakt likadant som du ;D
Hoppas Kevin vinner nu.
Jag vet att det här är en gammal tråd och att Kevin redan vunnit, men jag ville bara säga att jag hatar Idol :yucky:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in