💬
Logga in
Fuska.se

Den Depigaste Filmen Ni Har Sett?

63 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Skicka mera godis.

fyfan asså

Hard Ball

Själv tycker jag tvärtom. Verkliga filmer är för tråkiga för att man ska kunna knyta några band med karaktärerna.

Är det inte lite svårt att knyta band till något man vet inte är verkligt. Något som man vet inte kan hända på riktigt.

Vad var det sen du tyckte var sorgligt egentligen? Att hon dog? Jag tolkade det som ett lyckligt slut då hon träffade sina päron.

15 Nov 2008
Nivå 5 · Fuskare

Go into the park troja den hette :cry:

Nivå 5 · Fuskare

Happy Feet är Deppig

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Själv tycker jag tvärtom. Verkliga filmer är för tråkiga för att man ska kunna knyta några band med karaktärerna.

Är det inte lite svårt att knyta band till något man vet inte är verkligt. Något som man vet inte kan hända på riktigt.

Vad var det sen du tyckte var sorgligt egentligen? Att hon dog? Jag tolkade det som ett lyckligt slut då hon träffade sina päron.

Jo, det är svårt. Men jag tror aldrig riktigt att jag knytit band till någon på en film överhuvudtaget, oavsett om den är verklig eller inte (eller ens om det är verklighet).

Själv tror jag inte att hon gjorde sina föräldrar. Men det är skit samma vad som hände efteråt. Om hon bara dog så är det ju inte synd om henne heller. Det är snarare synd om de efterlevande. Sen har jag aldrig riktigt sett någon deppig film heller (eller iaf ingen som jag själv ansett vara deppig, även om andra gjort det).

Senast ändrad:

17 Nov 2008
Nivå 10 · Veteranfuskare

Såg Crash för ett tag sen.

Den och Falling Down delar numera på

förstaplatsen för deppiga filmer.

Fy f*n vad bra den var, alltså.

Vad handlar falling down om?

18 Nov 2008
Nivå 5 · Fuskare

En man som får för mycket en dag (sin dotters födelsedag), och går runt och skjuter och misshandlar folk etc.

Jättesorglig... nja... Däremot är den rätt rolig.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Reno 911-miami. den är så :'(

22 Nov 2008
Nivå 5 · Fuskare

Vet inte, men då jag blev mest deppig var väl när jag inte fick se slutet på när lammen tystnar... Allt slutade när det var som jobbigast x)

23 Nov 2008

SAW filmerna är väldigt deppiga. Då de är ganska äckliga, och man får gåshud varje gång man ser någon scen ifrån filmerna.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

SAW filmerna är väldigt deppiga. Då de är ganska äckliga, och man får gåshud varje gång man ser någon scen ifrån filmerna.

*Made my day*
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Matrix filmerna.

De är inte "depp" filmer, men jag blir deprimerad av tanken att folk blir rika på att producera något så fruktansvärt urkasst som den skiten :blink:

28 Nov 2008
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Matrix filmerna.

De är inte "depp" filmer, men jag blir deprimerad av tanken att folk blir rika på att producera något så fruktansvärt urkasst som den skiten :blink:

1an var faktiskt ok.

2an och 3an sög håååårt.

3 Dec 2008
Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Den Gröna Milen är nog det mest sorgligaste filmen jag sett.

Den är sorglig, vilket gör mig deppig. Mitt försvar till att folk kommer komma med kommentarer som personen ovan mig.

Håller med :(

Jag tyckte synd om John Coffey i slutet som skulle bli avrättad.

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare

zozo

13 Dec 2008
Nivå 2 · Novis

Bamse i trollskogen

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Pearl Harbor kanske? Fast, ja, man blir ju rätt deppig av "Enfilmdärdetärenvågsomkommermotettfartygochalladrunknarutom4".

Sen tyckte jag Fantaskiska fyran var så tråkig att jag blev deppig.

Nivå 6 · Fuskare
Cold Mountain slår de flesta filmer när det kommer till deppig stämning.
16 Dec 2008
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Matrix filmerna.

Matrix filmerna är ju skitbra!! Kollar på dem var gång dem går på tv...
4 Jan 2009
Nivå 4 · Lärling

The Mothman Prophecies och Zozo.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in