💬
Logga in
Fuska.se

Sämsta N64 Spelet?

28 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

Vilket är erat sämsta N64 spel? Mitt är Ocarina of time, nej jag bara skojade :P det äger ju. Men mitt sämsta är Superman USCH VAD DÅLIGT men nu kan väl ni säga era?

MVH///Ruthar

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare

Öh, det var nåt konstigt spel, där man typ möter gubbar med masker som har 3 hål som antagligen ska föreställa ögonen och munnen.

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #3
↗ till inlägget

Öh, det var nåt konstigt spel, där man typ möter gubbar med masker som har 3 hål som antagligen ska föreställa ögonen och munnen.

Låter weird :P haha
7 Dec 2008

Topgear Overdrive, usch.

12 Dec 2008
Nivå 4 · Lärling

Det sämsta spelet till Nintendo 64 för mig är ju Zelda: Majoras Mask, för jag kan ju inte klara spelet på 3 dar.

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Det sämsta spelet till Nintendo 64 för mig är ju Zelda: Majoras Mask, för jag kan ju inte klara spelet på 3 dar.

OMG ÄR DU SJUK??? SÄMSTA SPELET??

Du vet att man kan spara och spola tillbaka tiden och sånt? Och inte behöva göra om allt.

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Du vet att man kan spara och spola tillbaka tiden och sånt? Och inte behöva göra om allt.

Ja, det går. Men jag kan ju inte koden som jag behöver för att komma in i The Bombers labratorium (jag är då deku link). Och därmed kommer jag inte till Skull kid, och månen kan då krascha.

Därför så gillar jag inte Majoras mask.

13 Dec 2008
Nivå 10 · Veteranfuskare

Virtua pool 64 är ingen höjdare, mest för att jag inte gillar biljard.

Nivå 9 · Veteranfuskare Knark

Formula 64 elelr nått sånt suger.

17 Dec 2008
Nivå 8 · Veteranfuskare
21 Dec 2008
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ja, det går. Men jag kan ju inte koden som jag behöver för att komma in i The Bombers labratorium (jag är då deku link). Och därmed kommer jag inte till Skull kid, och månen kan då krascha.

Du måste ju tävla och hitta alla dom där Bombersarna så får du koden.
5 Jan 2009
Nivå 4 · Lärling

Det sämsta spelet till N64 är helt klart Mischief Makers

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag gör ju det, dem säger att jag ska hitta dem innan nästa morgon, men jag klarar inte uppgiften och en gång så var jag nära jag hade hittat 4 men den sista var omöjlig att hitta och det blev morgon.

Därför suger majoras mask.

6 Jan 2009
Nivå 10 · Veteranfuskare

T.o.m min lillebror (som är 5 år) klarar ju det. :P Så du kan ju inte skylla på spelet för din egna "dålighet". :P

8 Jan 2009
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag gör ju det, dem säger att jag ska hitta dem innan nästa morgon, men jag klarar inte uppgiften och en gång så var jag nära jag hade hittat 4 men den sista var omöjlig att hitta och det blev morgon.

Därför suger majoras mask.

Du kanske ska leta upp en guide, Om du vet hur man ska göra kommer du tycka om spelet.
Nivå 3 · Lärling

Majorals Mask är det sämsta spelet jag har spelat, vad man än gör så börjar allt om från början och det gick så segt när man började om och alla tempel hade jag problem med, dessutom var spelet väldigt kort. Ett rollspel ska vara långt så att man ska kunna spela länge och när man är färdig så ska man kunna börja om och ändå ha lite svårt

Nivå 9 · Veteranfuskare

Pokémon Snap. tröttna på det efter en kvart

10 Jan 2009
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Majorals Mask är det sämsta spelet jag har spelat, vad man än gör så börjar allt om från början och det gick så segt när man började om och alla tempel hade jag problem med, dessutom var spelet väldigt kort. Ett rollspel ska vara långt så att man ska kunna spela länge och när man är färdig så ska man kunna börja om och ändå ha lite svårt

Mitt också. Majoras mask är sämre än sin föregångare Ocarina of Time. Man blir stressad av att man bara har 3 dagar på sig att klara spelet. Och den finns en dålig sak till. Tiden stoppas inte om man går in i ett hus vilket det gör i OOT.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Det finns faktiskt en sång som spolar tillbaka till första dagen...

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in