Hej, ibland när jag är inne på fuska.se så kommer det upp en sida där det står serverfel på. Händer det för er också eller är det bara för mig ? Tacksam för svar!
Serverfel ?
Jo vi alla andra brukar också få det. Det kallas "internet serverfel". Antagligen så är det fuska.se's databas som mår dåligt.
↗ till inläggetokej, tack för det snabba svaret!Jo vi alla andra brukar också få det. Det kallas "internet serverfel". Antagligen så är det fuska.se's databas som mår dåligt.
Grejat med det här under dagen och tror mig ha fixat det här felet. Om någon fortfarande får det så skriv gärna i den här tråden.
↗ till inläggetFick det nyss.Grejat med det här under dagen och tror mig ha fixat det här felet. Om någon fortfarande får det så skriv gärna i den här tråden.
Jag fick det ca. 5 timmar sen
Nu har jag inte fått det på ett tag iaf.
Fick det igår kväll.
Serverfel uppgår i alla sidor som vi är inne på. Då servern inte orkar jobba längre, och då kan man säga att den tar en "paus". Men om du upptäcker serverfel så får du vända dig till Admin, för det är han som kan något göra.
↗ till inläggetDet är ju han som skrev i tråden:Serverfel uppgår i alla sidor som vi är inne på. Då servern inte orkar jobba längre, och då kan man säga att den tar en "paus". Men om du upptäcker serverfel så får du vända dig till Admin, för det är han som kan något göra.
"Om någon fortfarande får det så skriv gärna i den här tråden."
Så skrev här istället för att skicka PM :rolleyes:
Hände mig nyss.
Fick inatt vid 0.10 typ
Jag har inte upptäckt något serverfel inatt för jag har inte varit inloggad då.
Men som sagt, om ni upptäcker serverfel, vänd er till Admin.
↗ till inläggetMan behöver inte vända sig till admin stup i kvarten. Får man något fel medelande, så kan man starta en tråd och förhoppningsvis så får man ett svar om att man använder den funktionen på ett felaktigt sätt. Men skulle vi skicka personliga medelande till admin, så skulla hans pm vara full. Vid större prolmen vänder man sig till admin. Har man någon fråga angående en regel eller funktioner så vänder man sig till en moderator.Jag har inte upptäckt något serverfel inatt för jag har inte varit inloggad då.
Men som sagt, om ni upptäcker serverfel, vänd er till Admin.
Och du behöver inte upplysa oss om vad vi ska göra, vi är mycket medvetna om vad vi ska göra..
Men iaf, så fick jag ett serverfel vid 10:50 tiden igår.
Då har nya förändringar gjorts då felet tydligen hade återkommit. Posta i tråden ifall ni får upp några "500"-serverfel nu efter kl 19.50.
Fick alldeles nyss ett.
fick ett för bara ett par sekunder sen...
fick ett till nu :s
Fick det nyss.
↗ till inläggetFick det nyss.
Hittade felet för senaste timmens fel. Tydligen en ny uppdatering till en PHP-modul som bråkade men nu är det fixat och nu bör det rulla på stabilt. Men skriv om ni får 500-felet efter det här inlägget.