fick det precis :P.
Serverfel ?
Fick nyss
Fick nyss, inte samma färg på felmeddelandet som innan.
Fick det nyss, första gången för mig.
hmm hur många gånger har admin lovat att det ska fixas nu? :P var däremot ett tag sen jag fick det, nån vecka kanske
Då är ett nytt försök gjort. Som vanligt, skriv i tråden ifall det inträffar igen och när det gjorde det ifall ni inte skriver direkt så får jag leta i loggarna efter felet för att se vad som står.
Fick det nyss.
Nytt försök... vad trött jag blir på det här... :P
Fick igår vid 7 tiden ungefär.
Jag har hittat ett annat fel nu istället, när jag laddat upp en bild i "Attachment Editor" så blir det en fin thumb-bild man kan se, men när jag försöker få upp hela bilden står det:
Kodningsfel av innehållet
Sidan kan inte visas eftersom den använder en typ av komprimering som är ogiltig eller som inte stöds.
* Kontakta webbplatsens ägare och informera dem om detta problem.
Prova att gå in på http://www.fuska.se/forum/index.php?act=at...st&id=40352 och se om ni får samma problem (inte bara den som inte funkar), misstänker att du orsakat detta när du försökt fixa det andra.
Får också det...-.-
Jag med.
Fick det nyss.
Och hela fuska är i miniformat, hela sidan är mindre..
↗ till inläggetdu kanske råkat ctrl+scrolla, mitt fuska ser normalt utFick det nyss.
↗ till inlägget↗ till inläggetdu kanske råkat ctrl+scrolla, mitt fuska ser normalt utFick det nyss.
Tack så mycket! :)
Nyss kunde jag inte alls gå in på sidan och Intern serverfel kom upp...
Nu är sidan uppe igen efter ett antal blockerade IPn som har roat sig med att försöka sänka servern i en halvtimma typ :(
Here we go again.
Fick det nyss.
Fick ett serverfel i fuska.se reklamen nu lol.
Oops, dubbelinlägg, brukar inte inlägg trycka ihop sig när man skriver dubbel inlägg?