Serverfel ?
↗ till inläggetJepp, nått sånt står det.Jag fick ett serverfel när jag ska skicka in ett inlägg. Det står "Serverfel - 500 error". Eller något liknande.
Btw fick jag nyss ett serverfel när jag skulle gå in i humor forumet :P
Har inte hänt mig iallafall!
Jag har fått det en gång. Men det var nog ungefär då tråden skapades. Sen har det inte hänt mig någon mer gång.
Admin: Du skrev att du var säker på var problemet låg. Är det något som du kan dela med dig av? För jag har presic börjat med PHP och MySQL och gör en hemsida (lokalt). Det vore lite intressant att höra (nördigt).
Har fått idag
Nu har ytterligare några ändringar gjorts med fokus på prestanda, så håll utkik efter 500-fel ifall ni hittar några. Förhoppningsvis så lär de inte dyka upp men man vet ju aldrig. Felen senaste tiden har berott på databasen som har bråkat.
fick precis.
:(
Fick ett nyss.
Jag fick ett för någon sekund sedan.
Jag ville skicka in ett fusk med det kom upp "Error" eller dylikt.
Fick ett idag jag med.
FIck ett nu när jag skulle in på startsidan ;-p
Fick ett när jag skulle skicka in ett inlägg.
↗ till inläggetstackars digFick ett när jag skulle skicka in ett inlägg.
fick ett nyss
Fick ett serverfel för inte så länge sedan.
↗ till inläggetFick ett serverfel för inte så länge sedan.
Stackarsdig.
Jag fick ett för ung. 3 timmar sen ._.
Nu kom ett.
Fick ett nu.
Fick ni det samtidigt eller med 10min mellanrum? När du fick det? Tog det lång tid för sidan att laddas och så kom det? Eller kom det direkt när du klickade på en länk eller liknande?
Jag fick en halv minut innan jag skrev mitt förra inlägg, ett snabbt tryck på F5 laddade om sidan på en sekund och felet var borta