💬
Logga in
Fuska.se

Ladda Ner Filmer(tex Trailers)

8 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

När jag laddar ner tex trailer från någon sida,hamnar den direkt i Winamp,men jag vill inte ha den där.Kan man ställa in något så att filmerna hamnar på skrivbordet eller någon annanstans?

Tacksam för svar.

Nivå 3 · Lärling

Beror på internet browsern du använder, du kan ställa in i dom på verktyg. Är du säker på att det är trailers? :P :D:D:D:D:D xD

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #3

-.-.Jag har redan ställt in det.Vad ska jag göra?

Nivå 6 · Fuskare

vad laddar du ner med då?

Nivå 8 · Veteranfuskare

Ladda ner filen så du har den på t.ex. på filbordet, högerklicka och tryck på öppna med och välj, använd det här programmet för den här filtypen (eller liknande)

13 Dec 2008
↗ till inlägget

När jag laddar ner tex trailer från någon sida,hamnar den direkt i Winamp,men jag vill inte ha den där.Kan man ställa in något så att filmerna hamnar på skrivbordet eller någon annanstans?

Tacksam för svar.

använder du torrent ???? så kanske du laddar ner från thepiratebay.org eller nån annan sida och när du trycker ladda ner eller download så kommer det först en ruta som det står ok eller avbryt och det finns en ruta där uppe som det är en pil ner och på den kan man se an det finns att det hamnar på skrivbordet eller i dokument.

och sen kan du i torrent så kan du i verktyg går du in och där kan man också ändra.

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #7

Jag laddar ner från ign.com ;:

Vad ska jag göra för att filmerna ska hamna på skrivbordet?

Nivå 16 · Legendfuskare

högerklicka på länken du får och välj spara som

14 Dec 2008
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

högerklicka på länken du får och välj spara som

Snarare "Spara länk som"

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in