- EDIT.
Bot/banker/anti-ban/anti-random.
Skulle vara bra om man skulle få en download link :]
↗ till inläggetTACK! har Väntat länge på någon rs bot sen pvp uppdaterna O.S.V håller med dig alla som ska whina behöver inte ens kolla på det hära forumetHej alla små barn! Jag har hittat ett Rsbot.
- Den bankar
- Anti-ban ( Tar pauser )
- Anti-random.
- Om du loggas in, loggar den in dej igen automatiskt.
Finns botter till alla SKILLERS incl. Combat i den [i filen], om du vill ha den skicka bara ett PM till mej. Om du tänker skriva; "Runescape är inte ens roligt med bot", eller något sådant, skriv inte ens. Filen är virus fri, jag har scannat igenom den. Du behöver WinRar och java enviroment JDK kit för att använda detta.
- Pain.
Edit: Www.rsbot.org
Härligt! Använde den förut till att botta upp till 85 strength.
Länken funkar inte "/
↗ till inläggetLänken funkar inte "/
"Sidan kan inte visas" eller? Registrera dej/logga in så kanske det funkar.
Riktigt bra bot måste jag hålla med dig om. Jag har själv gjort några scripts till den, men jag bottar inte själv.
↗ till inläggetRiktigt bra bot måste jag hålla med dig om. Jag har själv gjort några scripts till den, men jag bottar inte själv.
Har du willow wcer vid draynor village script? Skulle kunna behöva den.
Jag skulle vilja ha en script som tar ut rå mat från banken, letar efter närmsta eld och lagar
↗ till inläggetJag skulle vilja ha en script som tar ut rå mat från banken, letar efter närmsta eld och lagar
Finns i själva botten. pmcooker heter den.
↗ till inläggetOk, men jag fattar inte hur den funkar↗ till inläggetJag skulle vilja ha en script som tar ut rå mat från banken, letar efter närmsta eld och lagar
Är detta 100%? Garanti på att det inte sitter en keylogger i skiten?
Ja, det är ingen keylogger eller dylikt.
Vad betyder whina???
↗ till inläggetVad betyder whina???
Klaga. ._.
↗ till inläggetJag skulle vilja ha en script som tar ut rå mat från banken, letar efter närmsta eld och lagar
Ok, men jag fattar inte hur den funkar
Ta nej på "MusicAntiBan"
Plats; Rouges den om du är P2P, Al-kharid om du är F2P.
Amount of food to cook; Hur mycket vill du cooka?
Food ID; Kolla upp på Runehq.
↗ till inläggetÄr detta 100%? Garanti på att det inte sitter en keylogger i skiten?
Ja, scannat igenom alla filer.
Tack, älskar dig xD<3333 Vill ha 99 firemaking :o
Edit: Mycket som måste installeras :S
Edit2: Funkar hur bra som helst!! Tack<33
↗ till inläggetTack, älskar dig xD<3333 Vill ha 99 firemaking :o
Edit: Mycket som måste installeras :S
Edit2: Funkar hur bra som helst!! Tack<33
Akta dej bara ;)
Så bra! Förlåt ifall denna fråga kommit upp tidigare men finns det något script för draynor village wc?
EDIT: Tar väldigt långtid på sig att skicka aktiveringsmailet, också kan du inte ladda upp den så att man slipper regga sig? xD
Man väljer själv tror jag. Efter 99 fm och 85 fletching ska jag göra 90 på edgeville yews sen 99 på Seer's Magics. Fatta hög fletch sen ;)
↗ till inläggetSå bra! Förlåt ifall denna fråga kommit upp tidigare men finns det något script för draynor village wc?
EDIT: Tar väldigt långtid på sig att skicka aktiveringsmailet, också kan du inte ladda upp den så att man slipper regga sig? xD
Gör det nu. Fast du måste ändå ha guiden. :s