Hur får man namn som -Namnet- The Explorer?
Eller -Namn- Jenkins
-Namn- Champion of Frozen leaves?
Hur får man namn som -Namnet- The Explorer?
Eller -Namn- Jenkins
-Namn- Champion of Frozen leaves?
Man klarar olika achivements, finns även gamla titlar man inte kan få nu.
Jag är själv "the Seeker" en ovanlig titel, man måste klara 3000 quests :)
Så när jag har explorat allt som går att hitta får jag namnet The explorer automatiskt?
Ja
↗ till inläggetWell. Man måste välja namnet i en lista först ;)Ja
Välja? Det är ju bara och explora tills man hittat allt..Så får man titeln och achievement..
Men för att titeln ska visas så måste man välja det
↗ till inläggetEh nej, den första titeln man får blir automatiskt påsattMen för att titeln ska visas så måste man välja det
↗ till inläggetHan kanske har en titel sen tidigare :P↗ till inläggetEh nej, den första titeln man får blir automatiskt påsattMen för att titeln ska visas så måste man välja det
Jag har bloodsail Admiral -Namn-
vilket inte syns i Listan
Fast man ska döda Booty bay quards tills man blir friendly
↗ till inläggetHan kanske har en titel sen tidigare :P↗ till inläggetMen för att titeln ska visas så måste man välja det
Eh nej, den första titeln man får blir automatiskt påsatt
Men ovetandes om hur man får en?
För att få Jenkins måste du keel 50 mobs (på 10 sek) i en instans, har för tillfället glömt vad mobsen heter och vilken instans det är :D
↗ till inläggetOch det har med tråden att göra?För att få Jenkins måste du keel 50 mobs (på 10 sek) i en instans, har för tillfället glömt vad mobsen heter och vilken instans det är :D
↗ till inlägget↗ till inläggetOch det har med tråden att göra?För att få Jenkins måste du keel 50 mobs (på 10 sek) i en instans, har för tillfället glömt vad mobsen heter och vilken instans det är :D
"Hur får man namn som -Namnet- The Explorer?
Eller -Namn- Jenkins"
Läste du första inlägget?
↗ till inläggetJag har bloodsail Admiral -Namn-
vilket inte syns i Listan
Fast man ska döda Booty bay quards tills man blir friendly
Min Bloodsail finns i listan iaf, Finns None, Jenkins och Bloodsail Admiral för mig :o
↗ till inläggetFör att få Jenkins måste du keel 50 mobs (på 10 sek) i en instans, har för tillfället glömt vad mobsen heter och vilken instans det är :D
Dragon Whelp typ, i Upper Blackrock Depths (UBRS), när du går på ägg i ett rum efter första "raid" bossen så kläcks en drake som, du ska döda 50 st under 15 sec tror jag de var. Gjorde den med en hunter och dk
↗ till inlägget↗ till inläggetFör att få Jenkins måste du keel 50 mobs (på 10 sek) i en instans, har för tillfället glömt vad mobsen heter och vilken instans det är :D
Dragon Whelp typ, i Upper Blackrock Depths (UBRS), när du går på ägg i ett rum efter första "raid" bossen så kläcks en drake som, du ska döda 50 st under 15 sec tror jag de var. Gjorde den med en hunter och dk
Upper Blackrock Spire*
Btw så är jenkins en n00btitel.
↗ till inlägget↗ till inläggetFör att få Jenkins måste du keel 50 mobs (på 10 sek) i en instans, har för tillfället glömt vad mobsen heter och vilken instans det är :D
Upper Blackrock Spire*
Det är ganska många som har det :-P
Upper Blackrock Spire*
Det är ganska många som har det :-P
Och det betyder? Att många är ______
men det är en lååååååång väg till "the explorer". tänk dig själv gå igenom northrend,outland,eastern kingdoms och kalimdor.
alla horde ställen. durotar, the barrens, trisfal glades och vad hette stället utanför silvermoon nu igen??
aja. dom ställena.
elr är du en horde?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in