Jag tycker att den bästa va Sunes jul... :D
Bästa Julkalendern?
Sunes jul
Julens hjältar
Mysteriet på Greveholm.
När karusellerna sover.
Sunes jul och Julens hjältar B)
Mysteriet på Greveholm var väl det enda som hade en handling som man inte kännde att ta livet av sig av.
Albert och Herbert
Greveholm är den enda man kan kolla på utan att få dödslängtan och sura uppstötningar.
Dieselråttor & Sjömansmöss. O.o'
↗ till inläggetAlbert och Herbert
Min mamma är med i den.
Bolibompas var bäst.
↗ till inläggetCoolt i vilket avsnitt och vad spelar hon som?
↗ till inläggetCoolt i vilket avsnitt och vad spelar hon som?
'
Maskeraden duvet, det är hon som säljer kyssarna. Hon är väldigt ung där, typ 17 år.
Tror det är avsnitt 19 lr nåt.
När karusellerna sover. :) :) :)
den där va den nu heter uhmm....... caspar i nudendalen elr nått e bäst :)
Förr fanns det jävligt bra julkalendrar. Nuförtiden är det ju bara misslyckade försök till dagis-humor. Men bäst, ja, jag ska säga att jag älskade "Petsson och Findus".
När karusellerna sover (Jag spelade huvudrollen Jack.)
Mysteriet på Greveholm
Kaspar i nudådalen
julens hjältar
↗ till inläggetNär karusellerna sover (Jag spelade huvudrollen Jack.)
Du är 13 år, och "När karusellerna sover" spelades in 1998, och då var du bara tre år. Lysande insats för att vara tre, jag hade inte kunnat spela en 12-åring vid barnsben.
Diesel Råttor och Sjömansmöss,och Skägget i Brevlådan.
↗ till inläggetJa men asså det blev nått fel när jag registrerade mig här.. jag är egentligen 20 år och när jag var med i julkalendern så var jag 11-12 år↗ till inläggetNär karusellerna sover (Jag spelade huvudrollen Jack.)
Du är 13 år, och "När karusellerna sover" spelades in 1998, och då var du bara tre år. Lysande insats för att vara tre, jag hade inte kunnat spela en 12-åring vid barnsben.
Sorry, skojade bara lite :) är ingen skådespelare men vill gärna bli det