Tänkte se hur ni kännar pengar. Själv får jag vecko peng och plåser det på godis. Så får jag månads peng.
30
30
30
130
Så har jag det.
Tänkte se hur ni kännar pengar. Själv får jag vecko peng och plåser det på godis. Så får jag månads peng.
30
30
30
130
Så har jag det.
Får 200 spänn i månaden, och på Jul och födelsedag får jag väl något mer än 1000kr
Får ungefär 220 i månaden.
Btw, tjänar, inte kännar/känner. Vi känner ju inte pengarna, eller? :ph34r:
jag jobbar röven av mig som simlärare men även som lagerpojke på den lokala fyrverkerihandeln.
studiebidrag 1000:- i månaden, sen får jag väl av släkten då o då.
börja jobba till sommar.
får ganska mkt på jul och när jag fyller år. får typ 100-400 per månad olika. kalla mig inte bortskämd lol. justkidding.
men jag får de faktist. får olika :P
Scammar p12or på wow och köper billigt och säljer dyrt :P? OFC
Jag får ingen veckopeng eller månadspeng utan jag får pengar av morsan när jag behöver det eftersom jag kan ansvara för mina pengar, min bror gör slut på allt han får så därför får han inte riktigt lika mycket som mig
↗ till inläggetJag får ingen veckopeng eller månadspeng utan jag får pengar av morsan när jag behöver det eftersom jag kan ansvara för mina pengar, min bror gör slut på allt han får så därför får han inte riktigt lika mycket som mig
Samma. Får ingen fast peng, men ber jag om pengar så får jag oftast.
Månadspengen ligger runt 250:- utför diverse trädgårds arbeten under sommar halvåret som jag får en hundring för.
får typ 500kr per månad. Sparar inte till något speciellt så då köper jag dyrare kläder som mamma inte vill köpa.
1200 i månaden.
Ansvarar för egna räkningar och klädesköp..
ihabba123 du får mycket.
Får 400 spänn i månaden insatt på bankontot, det mesta sparas till körkortet.
Får 400 spänn i månaden till mitt VISA kort.
Jag tjänar ungefär 35-45 tusen kronor i månaden.
↗ till inläggetÖh, man får väl inte ha VISA kort förränn man är 16 år? Innan får man väl bara ha Maestro? Sa de på banken iaf.Får 400 spänn i månaden till mitt VISA kort.
↗ till inläggetHar för mig att det är maestro fram tills 18?↗ till inläggetÖh, man får väl inte ha VISA kort förränn man är 16 år? Innan får man väl bara ha Maestro? Sa de på banken iaf.Får 400 spänn i månaden till mitt VISA kort.
↗ till inläggetHar för mig att det är maestro fram tills 18?↗ till inläggetFår 400 spänn i månaden till mitt VISA kort.
Öh, man får väl inte ha VISA kort förränn man är 16 år? Innan får man väl bara ha Maestro? Sa de på banken iaf.
Sant
Tjänar pengar på studiebidraget, men hoppas på att få de jobb jag sökt inom kort.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in