💬
Logga in
Fuska.se

Vara Med Mindreåriga?

29 svar · startad

↗ till inlägget

jag kan erkänna att jag är mest med P11 och P12, har också kompisar som är i 17årsåldern.. men ni som inte visste om jag menade kärlekspartner eller kompis så menar jag givetvis kompis

det är ju inte så jätte stor åldersskillnad men en i min klass umgås med sin lillebrors kompisar och dom e typ p8 or och sånt och det tkr jag e ganska wierd men ''man får ju va med vilka man vill'' :P

14 Jan 2009

Är med 95or,94or och 92or för det mesta 8-|

Bara en fråga, vad gör man med p10or? Pokemon är ju på g då och, tja... ofta man har sådana intresses fortfarande :P?

15 Jan 2009

alltså, det är ju upp till en själv vad man tycker, de flesta har ju kompisar som är ett år äldre eller yngre än en själv. det är ju helt naturligt. så ge f*n i vad andra tycker om det och gör vad du sjlv tycker ;)

17 Jan 2009

Jag bryr mig inte, brukar gå och slicka på okända små flickors armar när jag är på Willys för det brukar vara några snygga tjejer typ i 13 års åldern som är het het hetaaaa.. =)

Dom brukar stå vid stället där man pantar burkar.

f*n, va äcklig du är

21 Jan 2009
Trådstartare #27

Som om han menade allvar ;)

↗ till inlägget

Jag bryr mig inte, brukar gå och slicka på okända små flickors armar när jag är på Willys för det brukar vara några snygga tjejer typ i 13 års åldern som är het het hetaaaa.. =)

Dom brukar stå vid stället där man pantar burkar.

nice, gör du likadant på killarna då eller?

24 Jan 2009

slickar,yaa låter ju trovärdigt.. :huh:

man ska la kunna vara med vem man vill, och strunta i vad andra tycker. man umgås ju med folk för deras personlighet och likheter med sig själv, och inte för åldern. nu i tonåren anser man att det kan va töntigt att umgås med en 5-7 år yngre.. men sen när man blir äldre - vuxen är det okej. jag tycker inte det spelar så stor roll med åldern, åldern talar inte om ifall personen är värdig att umgås med eller ej. men det kanske skiljer mera mellan dig och personen eftersom ni inte har hunnit mogna lika snabbt :)

Det gör väll som du känner, men föräldrar brukar ha något imot det om jag inte har fel...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in