↗ till inläggetMan får stånd när man tänker på något överhetsande, det är normalt med killar.
No Shit!?
↗ till inläggetMan får stånd när man tänker på något överhetsande, det är normalt med killar.
No Shit!?
↗ till inläggetMen sluta med det där. Du borde va 80% varnad av dina OffTopic inlägg.Stånd är rätt härligt men fråga en äcklig kompis om han vill smeka och suga lite på snöppen din så går det nog öveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer...................
http://www.piedeliek.nl/Master%20Yoda.jpg
Men iaf.... Låt det va, mitt råd :)
No Shit!?
↗ till inläggetShit! Sherlock is in the house.Man får stånd när man tänker på något överhetsande, det är normalt med killar.
Ett tips på att dölja det hela är att ha jeans : >
↗ till inlägget↗ till inläggetShit! Sherlock is in the house.Man får stånd när man tänker på något överhetsande, det är normalt med killar.
Eller ganska feta mjukis brallor. Beror på hur kuken är placerad med, när jag får stånd tar jag den uppåt!
Höhö, jag var tvungen ;'>
↗ till inlägget↗ till inläggetMan får stånd när man tänker på något överhetsande, det är normalt med killar.
Shit! Sherlock is in the house.
Eller ganska feta mjukis brallor. Beror på hur kuken är placerad med, när jag får stånd tar jag den uppåt!
No u didn't c:
↗ till inlägget↗ till inläggetMan får stånd när man tänker på något överhetsande, det är normalt med killar.
va obehagligt :o
va obehagligt :o
Va?
Bättre det än att den syns så att min mentor Anna tappar koncentrationen?
Huh!?!??!!? Kinky.
Men jag brukar ha jeans och det syns som f*n när man har stånd!!
↗ till inläggetRåkat ut för det ? :cry:Tajta/jeans är ju ett bra sätt för att förhindra att penisen sticker rakt ut.
Annars om man har mjukis byxor eller har gympa så kan man ju sätta sig ner på en bänk och vänta tills den har lagt sig ner igen. :)
Hemskt scenario, gymnastik + shorts + dans + stånd= :(
Runka så den slaknar som Slasken sa.
Offtopic: Jag lägger alltid kuken åt vänster i skolan när jag har stånd ;-p
↗ till inläggetRunka så den slaknar som Slasken sa.
Offtopic: Jag lägger alltid kuken åt vänster i skolan när jag har stånd ;-p
Spelar ingenroll om jag har mjukis eller jeans, alltid när jag får stånd lägger jag kuken uppåt, då är det platt. Då syns det inte! 'L'
Fick på en muntlig redovisning idag HAHAHAHA
Epic med mina mjukisar :'D
Så jag sa att mitt skosnöre gick upp å rättade till den ;>
↗ till inläggetFick på en muntlig redovisning idag HAHAHAHA
j*vla idiot jävel! ;D
↗ till inläggethaha fyfan :D btw har man jeans så syns det endå :PFick på en muntlig redovisning idag HAHAHAHA
Försökte det med kuken rakt upp , min polare satt och stirade och kom fram efter lektionen och fråga vad f*n jag höll på med :S
↗ till inläggetAllas kukar står olika, min pekar ganska rakt upp naturligt, om din försöker dra sig framåt när du lagt den rakt upp så syns det nog bara tydligare, aldrig märkt att någon noterar att jag har ståndFörsökte det med kuken rakt upp , min polare satt och stirade och kom fram efter lektionen och fråga vad f*n jag höll på med :S
↗ till inläggetdet beror ju på storleken också ;)↗ till inläggetAllas kukar står olika, min pekar ganska rakt upp naturligt, om din försöker dra sig framåt när du lagt den rakt upp så syns det nog bara tydligare, aldrig märkt att någon noterar att jag har ståndFörsökte det med kuken rakt upp , min polare satt och stirade och kom fram efter lektionen och fråga vad f*n jag höll på med :S
↗ till inläggetÄnnu hemskare scenario: simning + tajta speedos + ryggsim + stånd = :(Tajta/jeans är ju ett bra sätt för att förhindra att penisen sticker rakt ut.
Annars om man har mjukis byxor eller har gympa så kan man ju sätta sig ner på en bänk och vänta tills den har lagt sig ner igen. :)
Hemskt scenario, gymnastik + shorts + dans + stånd= :(
Om ni förstår vad jag menar. :p
Haha, hade dans idag. Jag fick stånd och sa att jag var pinkenödig. Sen fixade allt sig lolz ;-p
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in