Vilket spel kommer bli erat nästa??
För mej blir det troligen Skate 2
Vilket spel kommer bli erat nästa??
För mej blir det troligen Skate 2
Halo Wars
Jag kommer få med massor av spel :ng:
SKA FLASHA MIN XBOX 360!!
Nästa blir nog Deadly Creatures, dock till Wii.
Wheelman är en möjlig kandidat till 360.
blir troligen saints row 2 collectors edition (om jag får tag på en:D) eller resident evil 5.
Banjo-Tooie Arcade
↗ till inläggetVad är det???blir troligen saints row 2 collectors edition (om jag får tag på en:D) eller resident evil 5.
↗ till inläggetSaints row 2 Collector's Edition↗ till inläggetVad är det???blir troligen saints row 2 collectors edition (om jag får tag på en:D) eller resident evil 5.
Resident Evil 5 på release dagen, för 400 spänn.
GH: Metallica och Halo Wars blir det nog.
↗ till inläggetHar sett jättemånga i affärerna här i Sundsvall, så det lär väl inte vara så svårt? :o Eller så kanske inte Sundsvall är så intresserad av Saints row :Pblir troligen saints row 2 collectors edition (om jag får tag på en:D)
kanske ska köpa gudfadern 2 eller mafia 2. jag köpte många spel den här månaden som typ saints row 2 och assassins creed och andra så jag ska inte köpa fler förren de kommer ut. gudfadern kommer typ ut i februari eller mars och jag vet inte när mafia 2 kommer så jag köper troligen gudfadern 2. :)
↗ till inläggetDet preliminära relese datumet för Mafia 2 är i slutet 2009 *suck*kanske ska köpa gudfadern 2 eller mafia 2. jag köpte många spel den här månaden som typ saints row 2 och assassins creed och andra så jag ska inte köpa fler förren de kommer ut. gudfadern kommer typ ut i februari eller mars och jag vet inte när mafia 2 kommer så jag köper troligen gudfadern 2. :)
F.E.A.R 2 project origin.
Har har inte tänkt köpa något nytt men jag har sett några bra spel som Halo 3, GoW2 och Assassins Creed. Är Assassins Creed något att ha?Jag tycker det ser grymt bra ut men jag hört att folk inte tycker att det är så bra. Far Cry 2 verkar också bra.
↗ till inläggetJag tycker Assassins Creed är grymt roligt men uppdragen är ganska enformiga samma sak hela tiden.Har har inte tänkt köpa något nytt men jag har sett några bra spel som Halo 3, GoW2 och Assassins Creed. Är Assassins Creed något att ha?Jag tycker det ser grymt bra ut men jag hört att folk inte tycker att det är så bra. Far Cry 2 verkar också bra.
↗ till inläggetHar har inte tänkt köpa något nytt men jag har sett några bra spel som Halo 3, GoW2 och Assassins Creed. Är Assassins Creed något att ha?Jag tycker det ser grymt bra ut men jag hört att folk inte tycker att det är så bra. Far Cry 2 verkar också bra.
Assassins Creed och Far Cry 2 är väldigt roliga till en början. Efter ett tag bli de tråkiga att spela eftersom det bara är samma sak hela tiden.
Far Cry 2. Åk till A, Döda B, Rädda C.
Assassins Creed. Gå till A och titta ut på stad B. Smyg efter och döda C.
Så där håller spelen på nästan hela spelen igenom.
GTA 4.
bf bad company
ska köpa Halo wars den 2/2 09http://www.vgboxart.com/boxes/360/10128_halo_wars.png
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in