💬
Logga in
Fuska.se

Ps3 Eller Xbox 360? Rösta! Nuu

115 svar · startad

man behöver ej betala för att spela online vilket man får göra på 360 599kr om året.

Om man köper live så blir det inte dyrare än Ps3:ans totala summa. Om du vill kan du tiga 10 Kr per dag. 10*30(dagar)= 300, köp 3 månader.

på 360 måste man köpa massor av tillbehör.

Gör det men det kostar fortfarnade mindre än PS3 om man tar det totala summan.

3. Sony är 1000x bättre en Microsoft vilket gör PS3 en mycket bättre konsol.

Hur f*n blir den det? :huh:

Va f*n har ni emot microssoft och bill gates? Vad har dem/han gjort er? Hittils har jag bara sett PS3 fanboy klaga så jag antar att det är fanboy skräck? Grow up, yeah? Gillar alla konsoller men hade det mest roligt när jag spelade på min NES eller PS2.. memories

1 Feb 2009
↗ till inlägget
man behöver ej betala för att spela online vilket man får göra på 360 599kr om året.

Om man köper live så blir det inte dyrare än Ps3:ans totala summa. Om du vill kan du tiga 10 Kr per dag. 10*30(dagar)= 300, köp 3 månader.

Va f*n har ni emot microssoft och bill gates? Vad har dem/han gjort er? Hittils har jag bara sett PS3 fanboy klaga så jag antar att det är fanboy skräck? Grow up, yeah? Gillar alla konsoller men hade det mest roligt när jag spelade på min NES eller PS2.. memories

Något jag också alltid gått och funderat över.
18 Feb 2009
↗ till inlägget

som sagt det smakar vad det kostar och när man köpt alla de tillbehören och live guld en gång jajamensann då kanske de skiljer 100-200 kr eller inga pengar alls och då är det lika bra att köpa ps3 för då får man blueray. och desutom det här med kontrollerna nu har ju dualshock 3 kommit och vad spelar det för roll om det är färger på knapparna

21 Feb 2009
som sagt det smakar vad det kostar och när man köpt alla de tillbehören och live guld en gång jajamensann då

360 ger dig allt du behöver för att spela och spela online. Nedladdningsbara matrial är ett bonus. Xbox live är en bättre tjänst eftersom den har ett större urval av trailers, nedladdningsbara matrail samt exlusiva stuff.

då är det lika bra att köpa ps3 för då får man blueray.

Vad händer det med SD människor? Tänk efter, alla har inte HD tv så bluray argumentet håller inte, bara dess utrymme är en fördel för dem som har en vanlig tjock Tv. Vill också säga att marioteten av gamers, iaf en stor del, använder en tjock Tv.

och desutom det här med kontrollerna nu har ju dualshock 3 kommit

Och?

och vad spelar det för roll om det är färger på knapparna

Wtf!?!!!1+1+1+1

Fuska.nu ger mig ett större motstånd när det gäller flamewar, gillar flamewar, lever på det. D=

Senast ändrad:

Playstation 3's joystick är den värsta jag någonsin använt.

22 Feb 2009

efter 20 min med ps3 kontroll får jag ont i fingrarna

↗ till inlägget

Det säger kanske mer om dina fingrar än om PS3-kontrollen.
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Eller kanske vanan..
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Eller kanske vanan..

Du missar poängen.

Och den är GANSKA tydlig.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Varför suger PS3? Det är nästan samma spel och det är exakt likadan grafik men skillnaden är att PS3 inte går sönder efter 1 år.

Jag hade haft mitt Xbox i längre än ett år innan den gick sönder?

Men den gick söner... RIGHT?

Röstar på PS3 eftersom Xbox 360 är allmänt dåligt, låter som en dammsugare, LIVE kostar pengar, konstig handkontroll och äcklig grafik. Åhh!! Glömde det viktigaste. För eller senare går den sönder!!

Ja nåt med bilden gick sönder, så jag skickade in den och fick en ny. Ingen skada gjord. Plus att jag fick ett xbox live gold gratis.

Och om du tror att jag måste spela om alla spelen så nej. Man sparar hårddisken.

1. Min låter inte som en damsugare :S inte nån av mina kompisars heller.

2. Kanske det men kan man allt kosta på sig.

3. Kontrollen är konstig för att du inte är van vid den.. :_ Likadant för mig med PS kontrollerna.

4. Äcklig grafik? Nu får du ge dig..

5. .. och man får en ny med xbox live gold i en månad! (Y)

Xbox 360 är 100 gånger bättre tycker jag, bryr mig inte om vad nån annan tycker...

Xbox 360:

Skönare kontroller

Ser inte ut som en grill

5 gånger bättre live

Bättre spel

Ser inte ut som en grill

Men är en, höhö.

↗ till inlägget
Ser inte ut som en grill

Men är en, höhö.

Nej, det är en spelkonsol.
23 Feb 2009
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ser inte ut som en grill

Men är en, höhö.

Nej, det är en spelkonsol.

Oj, glömnde.
28 Feb 2009

allihop sluta med överdrifterna om allting prata bara sanning och de som ljuger slutar ljuga. jag orkar inte hoppa in och säga vad som är sant och falkst, för jag har inte lust att skriva typ mellan 20-30 rader.

Senast ändrad:

1 Mar 2009
↗ till inlägget

allihop sluta med överdrifterna om allting prata bara sanning och de som ljuger slutar ljuga. jag orkar inte hoppa in och säga vad som är sant och falkst, för jag har inte lust att skriva typ mellan 20-30 rader.

Haha, det var inte så att du gjorde det i förra sidan? I lol'd. Ledsen att behöver skada ditt självförtroende men du är patetisk. :/

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in