Hej, jag skulle vilja ha photoshop så att jag kan göra avatarer. Var kan jag få det lagligt? Helst gratis om det går.
Photoshop
Du kan inte få det gratis (lagligt).
Ok men var kan jag få det lagligt?
Du måste köpa det.
↗ till inläggetOk men var kan jag få det lagligt?
admin länkade ju till en trial, trial = du får testa det under en viss period sen måste du köpa det.
↗ till inläggetJag vet vad en trial är...↗ till inläggetOk men var kan jag få det lagligt?
admin länkade ju till en trial, trial = du får testa det under en viss period sen måste du köpa det.
Det är väl gratis att använda när man har betalat?
↗ till inläggetMåste jag bli medlem och grejer vill jag inte ha trial.
Vill du köpa det så får du vara beredd att lägga upp spargrisen och punga ut med 9875,00 kr.
↗ till inläggetDu överdriver, eller hur?Vill du köpa det så får du vara beredd att lägga upp spargrisen och punga ut med 9875,00 kr.
nej det gör han inte.
varför kan du inte skaffa det olagligt om man får fråga?
(förutom faktumet att det är olagligt)
↗ till inläggetVill du köpa det så får du vara beredd att lägga upp spargrisen och punga ut med 9875,00 kr.
aha ja ett program som kostar 10k. :huh:
↗ till inläggetNä, det gör han inte.↗ till inläggetDu överdriver, eller hur?Vill du köpa det så får du vara beredd att lägga upp spargrisen och punga ut med 9875,00 kr.
http://www.webhallen.com/prod.php?id=79980 Det där är CS3
Om du vill ha CS4..
Jag tror jag får nöja mig med att göra avatarer med MS Paint. Om jag inte skaffar det olagligt.
↗ till inläggetJag tror jag får nöja mig med att göra avatarer med MS Paint. Om jag inte skaffar det olagligt.
Edit: LoL de jag skrev kom inte med :P
iaf änvänd GIMP!!
↗ till inläggetNej, använd GIMP. Det är lika bra som Photoshop för nybörjare.Jag tror jag får nöja mig med att göra avatarer med MS Paint. Om jag inte skaffar det olagligt.
↗ till inläggetmm photoshop e inte gratisDu måste köpa det.
↗ till inläggetjo man kan få det gratis men inte lagligt :DDu kan inte få det gratis (lagligt).
Du kan få det lagligt, men du får vara bered att betala för mycket.
Gimp duger. Paint.net duger.
Efter jag såg priserna så tänker man bara... Den som köper CS4 eller CS3 är f*n helt körda i huvudet, jag menar allvar.
↗ till inläggetEfter jag såg priserna så tänker man bara... Den som köper CS4 eller CS3 är f*n helt körda i huvudet, jag menar allvar.
För en del företag är det bara att hosta upp, de slipper dock MOMS. OCh tjänar in på det de använder Photoshop till.
Privatpersoner drar nog ner det olagligt.