fick det ofta när jag va mindre :D ganska coolt. det kändes som man hadde drömt om grejen en vecka innan det hände typ.
fick det ofta när jag va mindre :D ganska coolt. det kändes som man hadde drömt om grejen en vecka innan det hände typ.
Har faktiskt aldrig fått det, det kallas tur att jag inte fått det. =P
↗ till inläggetHar faktiskt aldrig fått det, det kallas tur att jag inte fått det. =P
Vadå tur, det är roligare om man har fått det så vet man hur det är ..
Det har hänt mig med några gånger, en gång i våran klass så så jag en med röd tröja som stod och pratade med några och det var precis som: Vafan har jag sett det här innan, exakt likadant! Visste inte det hette Deja vu. Men det känns skumt att uppleva det
En eller två månader sedan, men kommer inte ihåg vad det var.
↗ till inläggetDet var inte så ofta, jag får de typ varje vekca :PEn eller två månader sedan, men kommer inte ihåg vad det var.
Får det hyffsat ofta, ibland är deja vu upplevelserna sjuka, typ de håller på i flera minuter och man kan tänka förväg vad som kommer att hända.
Det händer då och då. Varannan vecka eller så.
händer då och då, inget jag kommer ihåg.
jag får det dagligen O.o
1-4 gånger om dagen oftast. :o
man blir helt tom i huvudet när det händer.
Jag får det 3 gånger varje vecka ungefär. Lite småläskigt.
Jag får det ibland.
Jag gck typ vid ett ställe jag aldrig gått på, men kände igen det helt...
Det pinsammaste var en gång när jag hälsade på en tjej, hon stirrade på mej som om hon inte visste vem jag va, men jag visste vem hon va...
Inbillar mig att jag ser samma personer ibland överallt som jag kanske inte sett innan.
jag hade det ofta när jag var typ 4-6 år. fast då trodde jag att jag hade övernaturliga krafter och kunde se in i framtiden :_ :lol: :sorcerer:
↗ till inläggetHaha, ok :Pjag hade det ofta när jag var typ 4-6 år. fast då trodde jag att jag hade övernaturliga krafter och kunde se in i framtiden :_ :lol: :sorcerer:
Fick det idag efter hockeyträningen, satt i bilen och väntade på pappa, och så var det en Elajo bil precis jämte vår bil, och så fick jag en sån deja vu :-p
hade det 3 ggr på en vecka, och alla var om ett spel..gta samp
de var skit konstigt, jag la f*n av i en månad, de var läskigt! :|
Har också fått från andra saker... dock inte något som jag kan komma på för närvarande.
Får det inte så ofta kanske 2 - 3 gånger om månaden. Känns jätte konstigt när tror man har varit med om det innan :P
får det nästan varje dag :(
Händer mej väldigt ofta faktiskt.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in