När jag var liten (mindre) hade jag det hela tiden, men nu händer det någon gång per år bara :)
Jävligt skönt att slippa det. :)
När jag var liten (mindre) hade jag det hela tiden, men nu händer det någon gång per år bara :)
Jävligt skönt att slippa det. :)
↗ till inläggetIsåfall är jag inte en av de 97% jag har aldrig hört talas om något sånt :P↗ till inläggetEnligt vissa undersökningar så har 97% fått en Déjà vu upplevelse.tror det flesta(alla? :P) har upplevt det nån gång.
Deja vu upplevelse är när du ser/hör något eller liknande och du tror att det hänt förut, detta händer genom att det som händer läggs direkt i långtidsminnet istället för korttidsminnet.
Brukar få det en gång varannan månad.. När händelsen väl inträffar så brukar jag reagera som att jag drömde detta ögonblick för länge sen.. :rolleyes:
Äh... Är nog bara på god väg till att bli schizo.. ^_^
↗ till inläggetmm, samma här. Får för mig att jag har drömt det. Nästan som jag ser framtiden ;OBrukar få det en gång varannan månad.. När händelsen väl inträffar så brukar jag reagera som att jag drömde detta ögonblick för länge sen.. :rolleyes:
Äh... Är nog bara på god väg till att bli schizo.. ^_^
De e kul med déjà vu.. xd
Får det ibland ;d
↗ till inläggetHaha, så yr har jag aldrig blivit :PNär jag gick en runda vid en park med mina två bästa vänner, Såg jag en buske med Bär sen fick jag en enorm déjà vu. Jag blev yr i huvudet och ramlade i en fontän som var nära mig.
Jag brukar nästan aldrig bli yr av déja vú
↗ till inlägget↗ till inläggetHaha, så yr har jag aldrig blivit :PNär jag gick en runda vid en park med mina två bästa vänner, Såg jag en buske med Bär sen fick jag en enorm déjà vu. Jag blev yr i huvudet och ramlade i en fontän som var nära mig.
Jag brukar nästan aldrig bli yr av déja vú
Jag blir lite smågroggy :-p
Det var förra veckan.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in