↗ till inläggetOm man lyssnar på typ 50 cent och alla nya fula artister ja, lyssnar man dock på oldschool hiphop så kan man snacka musik. House passar in fett bra också.
Kolla där!
Äntligen någon som kan!
↗ till inläggetOm man lyssnar på typ 50 cent och alla nya fula artister ja, lyssnar man dock på oldschool hiphop så kan man snacka musik. House passar in fett bra också.
Kolla där!
Äntligen någon som kan!
Bob Marley, Damian Marley, Gentleman, Matisyahu, Jedi Mind Tricks, Petter, Nickelback, Foo Fighers, osv. osv.
I like your sounds. :)
Matisyahu och beatboxa ftw :)
Coca cola company, medlemmarna O och L är helt j*vla amazing :D
Pink Floyd
Hilltop Hoods
varierar givetvis vilka jag lyssnar mest på, men det band jag alltid uppskattar är pink floyd
↗ till inlägget↗ till inläggetFör att techno, hip hop och rap suger.varför lyssnar alla på rock...
Lyssnat på alla låtar?
guns n roses
in flames
rammstein
pantera
det är väll dom jag lyssnar mest på
HIM, Nightwish, Therion, Storm, Nidhöggs Vrede, Bloodhound gang, Fyrdung, Karolinerna, Hel, Ultima Thule, Gorillaz, Akon, Eminem, Enhärjarna, Steelcapped Bisson, Bad Religion, Block 44 (Bästa hiphop bandet), Angerfist, Arch Enemy, Ebba Grön, Gwar, Limp Bizkit, Völund Smed och Underoath.
Det var mina favorit band. :P Som ni kanske märker så har jag en ganska bred och skum musiksmak.
brukar inte rangordna favoritartister så mycket, snarare favoritalbum
har väldigt många men senaste 6 månaderna har det väl varit mest the residents, mr bungle, primus, zappa och tom waits typ som jag räknar som mina favoriter
Coldplay, RHCP, Priestess, Paramore, Metallica och Nirvana är la mina absoluta favoriter
Metallica är den absoluta favoriten :) .
Slipknot, Nightwish, Amon Amarth, Children of Bodom, Avenged Sevenfold, AC/DC, Metallica, Stone Sour, System of a Down, In Flames, Dark Tranquillity, Skid Row, Guns´n´roses, Sex Pistols, Pantera, Velvet Revolver, Motörhead, The Clash, Good Charlotte, The Berzerker, Suffocation, Billy Idol, Rage Against The Machine, Rammstein och David Bowie är allt jag lyssnar på. Slipknot är dock favoriten.
Hendrix lick lite här och där :) första vid 0:44
DEEP PURPLE, PURPLE TILL I DIE!!!
Texter, musikaliskt och tekniskt och hårigt sett är det överlägset alla andra band. =]
Är mycket för ACDC just nu, gubbrock ftw \,,/
Det finns många, Dope är en av de. (:
↗ till inläggetMetallica är den absoluta favoriten :) .
Indeed
LOL jag är den enda här som gillar Linkin Park, HammerFall och Ozzy Osbourne!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in