Vilken tycker ni?
Vilken Kategori Är Viktigast På Spel?
Hur menar du? På spelkonsoller?
Jag antog spelkonsoler så jag valde spelbarhet.
↗ till inläggetÄndrade så det stod spel!Hur menar du? På spelkonsoller?
Bra att du sa de
Spelbarhet.
Du måste alltid göra unika trådar 360Xbox >.<
iaf jag tänker nog på spelbarhet
Spelbarheten
↗ till inläggetDe är klart :DDu måste alltid göra unika trådar 360Xbox >.<
iaf jag tänker nog på spelbarhet
spelbarhet och hållbarhet,kul att köpa ett spel som man tröttnar på efter 10min.
ljud för jag har ej bra grafik kort och sen är jag inte så kräsen på spel!
Gejmbarheten.
Kvaliteten
RTOTY! *
Juryns nominering:
"För att ha skapat en värdelös omröstning utan dess like med både för lite och idiotiska alternativ. Själva ämnet det handlar om är dessutom helt ogenomtänkt eftersom det helt beror på vilket spel det är. Trådskaparen visar också att han kan skapa helt nya ord i det svenska språket och formulera dem på ett sätt som gör det omöjligt att förstå."
*Retard Thread Of The Year
360Xbox är Tråd-Member..han gör lika knasiga trådar som member gör inlägg lol..Tog spelbarheten..man köper väl inte ett spel för dess ljud?
↗ till inläggetHåller med, ljud tycker jag inte är så nödvändigt...xbox360 är Tråd-Member..han gör lika knasiga trådar som member gör inlägg lol..Tog spelbarheten..man köper väl inte ett spel för dess ljud?
På kvällen så brukar jag spela med nästan avstängt ljud för mina föräldrar är i rummet bredvid och sover.
PS!!!! Jag har inte nått med member att göra :P
Grafik
Röstade för spelbarhet, men sen så är det ju inte så roligt att spela med skit grafik eller utan ljud.
hållbarheten, det måste ju ha bra spelbarhet om det ska vara hållbart så :P
Spelbarheten :) Jobbigt med ett spel som man tröttnar på en gång på
↗ till inläggetDå är det väl hållbarheten man menar? Spelbarheten är väl bara hur roligt spelet är osv. Hållbarheten är väl hur länge man "orkar med" spelet, dvs hur länge man spelar det innan man tröttnar.Spelbarheten :) Jobbigt med ett spel som man tröttnar på en gång på
Röstade f.ö. på hållbarheten.