💬
Logga in
Fuska.se

Killzone 2

41 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

Jag har köpt Killzone 2 nu. Spelat lite. Kan redan säga att jag inte ger bort några Spoilers, och helst inga spoilers alls för dem som kommit långt in i Campain:en. :)

Jag har spelet nu ett tag, kanske 2 timmar. Lite svårt att slita bort sig. Jag har hittilts bara gjort uppdrag man sett redan. Riktigt skoj är spelet. Och vapnerna har personlighet och känslan är upp i taket.

Vad (för er som nu har de) tyckte ni var speciellt coolt eller intressant med andra ord awesome?

Hur tycker ni om uppdragen, vapnerna, bot matcher, online m.m.

Skulle vara kul att börja höra folkets uppfattningar nu efter själva spelet släppts med alla dessa höga förväntningar.

Jag tycker då att de levde upp till alla förväntningar jag har fantiserat mig till eller hört. Och allt ser ju så fint ut också. Riktigt bra.

Nivå 5 · Fuskare

Jag beställde mitt igår, kommer väl på fredag skulle jag tro.

Nivå 0 · Nykomling

men jag bokade killzone 2 på eb games i stan och dom sa att det kommer den 27 februari. hur fick du tag i det??????

Nivå 4 · Lärling

Köper imorgon, verkar inte som att så väldigt många har hört talas om det vilket är synd..

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #5

Jag köpte det på en vanlig Game. Utan förbokat.

Edit: Paprika på engelska är "capsicum, pepper, paprika". xD

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Köper imorgon, verkar inte som att så väldigt många har hört talas om det vilket är synd..

?!?!?!?!?!

Killzone 2 har fått över 3 miljoner bokningar

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #7
↗ till inlägget
↗ till inlägget

?!?!?!?!?!

Killzone 2 har fått över 3 miljoner bokningar

Tror han menar i sverige.
26 Feb 2009
Nivå 4 · Lärling

Jag bokade plåt boxen hos ebgames som jag hämtade ut igår.

Kan inte sluta spela online!!

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #9

Inte kört så mycket Online ännu. Kör oftast klart campain först :)

27 Feb 2009
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #10

Kört online nu, och även jag som inte fastna för COD4, Halo 3, Resistance 2, fastnade för Killzone 2 Warzone (multiplayer). Det är riktigt kul måste jag säga.

Nivå 4 · Lärling

Och en av de bästa sakerna är att man kan lyssna på musik när man spelar online.

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #12
↗ till inlägget

Och en av de bästa sakerna är att man kan lyssna på musik när man spelar online.

Jo, men jag kan inte tanka in musik till PS3an, via mobilen. Det är obegripligt tycker jag. Den säger att en okänd USB har hittats, men jag kan inte hitta den/låtarna (från mobilen).

Any ideas?

28 Feb 2009
Nivå 6 · Fuskare

Jag ska köpa Killzone 4 imorgon, tvivlar lite på det, har CoD 4, så jagvetinte. :|

Nivå 4 · Lärling

Killzone 4?

Du menar väl killzone 2.

Och du GangsterTwist jag överförde musiken genom ett usb minne men jag tror man kan bränna på skiva sen lägga in i sin ps3 men jag är inte helt säker om man kan bränna sen överföra till sin ps3.

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #15
↗ till inlägget

Killzone 4?

Du menar väl killzone 2.

Och du GangsterTwist jag överförde musiken genom ett usb minne men jag tror man kan bränna på skiva sen lägga in i sin ps3 men jag är inte helt säker om man kan bränna sen överföra till sin ps3.

Ni vet en "USB sticka", en sådan kan man väl fylla på med musik och sen köra in den i PS3 och tanka över? :D

Förstår fortfarande inte varför de inte går med mobilen. De enligt mig är idiotiskt <_<

Ontopic:

Vet någon hur bra Killzone 2 har sålt i sverige?

Och vilka kontroller kör ni med, och sensitivity?

Själv kör jag ju med kontrollerna redan på när man först spelar spelet (därför de är lite annorlunda och något nytt, orkar inte att alla vill ha cod kontroller bara. Man vill ju erfara något nytt :lol: ) Och jag känner de enklare att köra med ganska seg sensitivity.

1 Mar 2009
Nivå 8 · Veteranfuskare

Jag kör med Alternativ 2, zoom hold i kryssat, utan sikte och sensitivityn på mitten. Offline.

På Online kör jag med Alternativ 2, zoom hold i kryssat, med sikte och max sensitivity.

3 Mar 2009
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Jag bokade plåt boxen hos ebgames som jag hämtade ut igår.

Kan inte sluta spela online!!

Coolt o ha en plåtbox. :)

4 Mar 2009
Nivå 5 · Fuskare

Det kom i brevlådan idag! Har spelat lite story och online, tyckte det ägde.

Men jag fattar inte riktigt hur man ska få "specialförmågor" som att bli osynlig och sånt. Har inte läst manualen än men...

En fråga, kan man välja ifall man vill vara Helghast eller ISA? Eller är det "hosten" som väljer ifall man ska kunna det eller?

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare

De som lagt upp matchen kan välja om man ska få välja vilken sida man ska strida på, eller om det ska vara automatiskt.

Vet inte när man får just camouflage (inte osynlig). Men för att få såna saker ska man låsa upp klasser (gå upp i rank) och få medaljer (få ett visst antal ribbons). Hur du får allt och sånt står i spelet. Gå in på Warzone > Statistic.

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Det kom i brevlådan idag! Har spelat lite story och online, tyckte det ägde.

Men jag fattar inte riktigt hur man ska få "specialförmågor" som att bli osynlig och sånt. Har inte läst manualen än men...

En fråga, kan man välja ifall man vill vara Helghast eller ISA? Eller är det "hosten" som väljer ifall man ska kunna det eller?

För att kunna bli osynlig måste du vara en scout (sniper) för attkunna bli osynlig.

Scout låser du upp på den sista ranken general.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in