CS!
Helgtråden
↗ till inläggetFTW. Kanske blir innebandy tunering imorrn om benet hållerCS!
I helgen... blir det... Paracetamol, Ibuprofen och Neceril.
Långhelg! Det är planeringsdag Måndag och Tisdag! :D :D :D
RE5 hela helgen lång.
Fest och ångest i helgen! :yucky:
Har kört lite moppe idag, skitkul ;D
Ska ha skrivit klart en uppsats rörande Vietnamkriget till måndag, och har väl i princip bara letat upp några källor. börjar bli dags att skriva
edit: har nu skrivit 196 ord ;|
Sovaöver med kompis (halv lana)
Spela Saints Row 2. Och köra Halo 3 :)
↗ till inläggetSovaöver med kompis (halv lana)
Spela Saints Row 2. Och köra Halo 3 :)
Spela Saints Row 2 och sedan Köra Halo 3, nice.
Idag blir det ännu mer moppe.
Plugg, plugg och lite mera lättcider?
HAHA.
Fredag imorgon! Snart helg!
I helgen ska jag nog spela lite BF Heros :D
↗ till inläggetHar det släppts? :oI helgen ska jag nog spela lite BF Heros :D
Ja
Jag ska spela CS jag ;)
Ehm, dricka läsk, äta skit, wanka, titta på lost och spela FO3.
Då var det helg igen.
↗ till inläggetNej↗ till inläggetHar det släppts? :oI helgen ska jag nog spela lite BF Heros :D
Jag ska spela DoD!
Är det bara jag som tycker att veckorna rinner iväg?
Hursomhelst, blir väl let's dance ikväll och har ett antal uppsatser jag måste skriva, bl.a engelsk, svensk och en fysik uppsats. Så jag kommer nog att kämpa med dem under helgen, ska även fixa 78 woodcutting på RuneScape. ;)
Nästa vecka så har jag prao, eller APU som det heter och veckan efter så är det lov. :)
↗ till inläggetLov?!Lyllos dig!Jaja jag ska väl göra det vanliga kolla på hjälp,slappa och plugga alltså bra helg!Är det bara jag som tycker att veckorna rinner iväg?
Hursomhelst, blir väl let's dance ikväll och har ett antal uppsatser jag måste skriva, bl.a engelsk, svensk och en fysik uppsats. Så jag kommer nog att kämpa med dem under helgen, ska även fixa 78 woodcutting på RuneScape. ;)
Nästa vecka så har jag prao, eller APU som det heter och veckan efter så är det lov. :)