Helgen kunde knappast varit bättre, vann DM i innebandy.
Helgtråden
Har varit på hockeyläger hela helgen + måndag och idag, wiee!
Ska spela lite bas, raida naxx 25man antagligen och sen ska jag åka till Paris ;)
Dra ihop nån kompis o dra på nya fast and furious filmen. Sen blir det nånting annat, typ hänga bara. ^^ Det får jag se då.
Har haft helg sen onsdags. ^^ Studiedagar FTW!
Ska LANa med en polare den här helgen.
↗ till inläggetSka LANa med en polare den här helgen.
Min bror ska också på LAN i helgen.
Skönt med lov!
Tillbaka från England. (Var ej en nöjes tripp).
Ikväll blir den en sak som jag mycket sällan gör, ska ut på fest. :)
Kommer ej bli någon alkohol, håller mig till läskeblask. :)
Då var det lov.
Tjejen som man har haft kontakt med, eller vad man ska säga (?) åker bort hela lovet, det är trevligt.
Bio imorgon, Kenny Stjärnjägare med kompisar (dem röstade bort fast and furious 3 mot 1 :( )
↗ till inläggetHar du redan lov? :(Då var det lov.
Tjejen som man har haft kontakt med, eller vad man ska säga (?) åker bort hela lovet, det är trevligt.
Bio imorgon, Kenny Stjärnjägare med kompisar (dem röstade bort fast and furious 3 mot 1 :( )
Mitt lov sker vecka 16.
Helg och lov, shit va gött! Har också haft prao den här veckan på Schenker :)
jaha då var det helg igen nu blir det godis 2,5 kilo en 2 liters cola och dead space till 360 249 kr vilket fynd
jaha det var det roliga nu till det lite mindre roliga måste skriva en uppsats om en bok jag inte läst klart :P
Helg och lov, det blir mycket CoD 4 samt sprite, inte mycket annat planerat. :)
Valhalla, stan, köpa nytt vax, spela lite GTA & CoD, träning!
Spelade Left 4 Dead i 4 timmar nyss :D
Men imorgon kväll kommer jag se film och käka chips och popcorn.
Chill-helg, LOV om en vecka! :D
Helg! Festa, första planerade festen på länge ikväll ^^ annars blire att man drar runt på B-fester, hoppas det blir skojj iaf! :)
Annars ska jag spela Cs med några polare och kanske dra ett natt lan på söndag, får se om man orkar.
Juste, kolla på One Piece, har jag f*n börjat med! :D
jaha i lördags förstördes hella min helg och troligast mitt lov pga av en 14 åring som körde en trimmad moped och körde på mig när jag skulle gå över vägen.
f*n vad jag hatar folk som håller på sådär.
det polisanmäldes och jag fick sex tusen i skadestånd så det var lite sweet i allfall men det suger i längden.
↗ till inläggetjaha i lördags förstördes hella min helg och troligast mitt lov pga av en 14 åring som körde en trimmad moped och körde på mig när jag skulle gå över vägen.
f*n vad jag hatar folk so
Nån håller på sådär.
det polisanmäldes och jag fick sex tusen i skadestånd så det var lite sweet i allfall men det suger i längden.
Skadade du dig allvarligt?
hade fotbolls cup igår, kom 1:a :P vi vann en stor pokal och medaljer
Den hära helgen har jag bara softat och spelat dator :D