Hej nu har jag uppdaterat coczo.se så det har blivit större utbud och så!
Har jag blivit bättre?
Hej nu har jag uppdaterat coczo.se så det har blivit större utbud och så!
Har jag blivit bättre?
↗ till inlägget
Mannen, det går bättre och bättre faktist.
Den var ju najs nu ju :D
Länkarna har totalt värdelös stil. Man ser dem knappt då kontrasten mot bakgrunden är närmast 0.
Snyggt, förutom att det står <meta name="keywords" content="Free Template By Ace." /> i källkoden :) Fast jag bryr mig inte riktigt om du har tagit en gratis template, bara sidan blir snygg och att den är värd att läsa...
Kolla in den nu har uppdaterat inlägget kolla det första för att se länken!
Ny design och nya funktioner!
Riktigt snygg :)
Sidan är najs ^^
Tackar^^ Är det nåt som borde förbättras tycker ni?
Nu börjar det likna något iaf, innan har det bara varit oklara designs direktkopierat från tutorialsidor. =P
Nu har vi uppdaterat så nu kan du ansöka på Jobb.
Vad är meningen med hemsidan? :/
För övrigt så är logon ful imo, i navigationsrutan står det Coczo med tjock stil, hör inte riktigt hemma där.
Sidans mening är att man ska hitta det mesta inom spel och dator värden och så.
PS! Jag kodade inte det var timi3! jag ändrade bara lite så½
Riktigt snyggt ;) Skulle dock byta logga om jag var du. Inte snygg direkt :P Jag kan försöka fixxa något om du vill. Du kan Pma mig eller adda min msn [email protected]
Kan även säga tack för era kommentarer, då jag ligger bakom designen ^^
Bara han ändrat marqueen och även logon och även lite små färger...
Bevis, roligt att ni gillar den
↗ till inläggetVad jag ska säga är att din kodare har gjort det men jag har faktiskt byt ut alla bilder!Kan även säga tack för era kommentarer, då jag ligger bakom designen ^^
Bara han ändrat marqueen och även logon och även lite små färger...
Bevis, roligt att ni gillar den
Och jag håller på öka bredden nu så det blir 3 små boxar till.
Sidan uppdaterade till den första!
betyg?
Loggan är skit, liten design etc. Designen är tråkig.
"Välkommen!
Välkommen till coczo.se nya sida okej nu ljuger jag för den här är gammal! Så men välkommen tillbaka då. Vi Kommer söka mera personal så fall du är intresserad kontakta mig på msn som är [email protected]
Senaste nytt!
Coczo.se ägare är behov av en kodare och han är ganska inaktiv nu pgr av datorförbud! "
Är du seriös eller vad? Om jag gick in på en liknande sida där det stog samma sak skulle jag inte ens tveka att tro att den var oseriös.. Datorförbud? Låter som om någon 10åring har gjort sidan, och "Välkommen till coczo.se nya sida okej nu ljuger jag för den här är gammal!" Roligt? Nej, inte ett dugg, ger också ett väldigt oseriöst intryck av sidan.
vad ska jag förbättra då?
↗ till inläggetvad ska jag förbättra då?
Menyn ser ok ut, annars föreslår jag att du gör om hela sidan.
Ändra den där texten till nåt mer seriöst också..
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in