💬
Logga in
Fuska.se

Warhammer Online

60 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag kör Mara, rank 31 atm, har bara greenies då jag inte orkar grinda inf i t4 zonen..

Twinkar en rank 16 (Renown rank 16 också) Warrior Priest, grymt kul, healing specced. Har inga kort på dem, eftersom att man war-europes armory är gör-kasst.

Mara (Ochniard) på karak-Izor

och WP ( ChunLi) på Karak-Norn.

Tryck på Print Screen ingame då ^^

WP? Hatar dem.

WP är den bästa 1v1 klassen, typ omöjligt att ta dem 1v1.

Älskar dem nu iaf min egen, rollade en på Dragonback Mountains

Älskar att spela dem, hatar att möta dem.

Trevliga att spela.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

lol. Det är ju din gear som gör skillnad då. Endless grind låter inte så kul imo :P

Behöver inte Grinda speciellt mycket i War för gear, då Skills > Gear. Iofs kan man ju Inf-grinda, men det är bara ... fel.

↗ till inlägget

Aaah feck, lvl cap >.<

Jag som tänkte köpa spelet :(

Level cap är nog det dummaste man kan komma på. Om man har oändligt med levels i ett spel, så har man iallafall någonting att sträva efter. Att bli The Uber, den bästa av alla.

Det är en av anledningarna till att jag spelar Entropia Universe och inte spel som World of Warcraft. I Entropia har jag ett mål, att bli bäst (Eller iallafall en av dem bästa) och även om detta mål är nästintill omöjligt att uppnå så fortsätter jag att spela med detta mål. Även om spelet kanske är skit, så har jag ett mål vilket får mig att fortsätta spela.

Spel med lvl cap tröttnar jag på efter några veckor då man inte kan bli Bäst, utan Bra (Max lvl)

Om bara det fanns MMO spel såsom WoW eller WAR fast där man kunde avancera hela tiden utan någon störande lvl cap, så skulle jag nog spela det :)

Kör tibia
16 Jan 2009
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Aaah feck, lvl cap >.<

Jag som tänkte köpa spelet :(

Level cap är nog det dummaste man kan komma på. Om man har oändligt med levels i ett spel, så har man iallafall någonting att sträva efter. Att bli The Uber, den bästa av alla.

Det är en av anledningarna till att jag spelar Entropia Universe och inte spel som World of Warcraft. I Entropia har jag ett mål, att bli bäst (Eller iallafall en av dem bästa) och även om detta mål är nästintill omöjligt att uppnå så fortsätter jag att spela med detta mål. Även om spelet kanske är skit, så har jag ett mål vilket får mig att fortsätta spela.

Spel med lvl cap tröttnar jag på efter några veckor då man inte kan bli Bäst, utan Bra (Max lvl)

Om bara det fanns MMO spel såsom WoW eller WAR fast där man kunde avancera hela tiden utan någon störande lvl cap, så skulle jag nog spela det :)

Kör tibia

Fy f*n!

23 Jan 2009
Nivå 6 · Fuskare

EDIT : uhumm...

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

EDIT : uhumm...

????
27 Jan 2009
Nivå 2 · Novis

Farsan tröttna fort på det :lol:

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Farsan tröttna fort på det :lol:

Jaså?

2 Apr 2009
Nivå 6 · Fuskare

Tycker inte om det så mycket, dem floppa imo. Väldigt lite spelar också, min polare var spelade på en server där det bara var han som var online.

3 Apr 2009
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Tycker inte om det så mycket, dem floppa imo. Väldigt lite spelar också, min polare var spelade på en server där det bara var han som var online.

Gott om folk.

AoC är däremot en flopp!

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

mm...private server.
5 Apr 2009
Nivå 0 · Nykomling

Jag fattar inte saken med pritat server vad är det som e så roligt med det?

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Jag fattar inte saken med pritat server vad är det som e så roligt med det?

Är inte roligare. LIka skoj som att fuska typ. Roligt i 5 minuter.

Nivå 0 · Nykomling

Okej. aja jag kommer aldrig att spela på en ändå xD

6 Apr 2009
Nivå 6 · Fuskare

Besvikelse.

Hoppades på en ersättare till WoW men...

Läste att AoC fallit under 100.000 spelare, alltså kommer det antagligen dö.

Warhammer Online ska tydligen ha ca 300.000 (http://www.maximumpc.com/article/news/warhammer_online_slips_300000_subscribers_layoffs_rumored)

Fallit från 750.000 tydligen.

Kommer nog aldrig ett MMO som klår WoW, tråkigt nog.

7 Apr 2009
Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #56
↗ till inlägget

Besvikelse.

Hoppades på en ersättare till WoW men...

Läste att AoC fallit under 100.000 spelare, alltså kommer det antagligen dö.

Warhammer Online ska tydligen ha ca 300.000 (http://www.maximumpc.com/article/news/warhammer_online_slips_300000_subscribers_layoffs_rumored)

Fallit från 750.000 tydligen.

Kommer nog aldrig ett MMO som klår WoW, tråkigt nog.

Nu har ju Darkfall Online kommit men det ser inte direkt något vidare ut det heller.

Nivå 5 · Fuskare

WoW har folk med sig sen Warcraft serien. De måste vara en populär serie med potential

Nivå 0 · Nykomling

Aa håller med. men jag fattar inte warhammer har bättre grafik. wow är mer animerat och en MASSA skugor som jag inte tycker om i spelet så jag fattar inte vrf folk vill spela det så mycket.

och alla som skippar skolan bara för det.....

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Aa håller med. men jag fattar inte warhammer har bättre grafik. wow är mer animerat och en MASSA skugor som jag inte tycker om i spelet så jag fattar inte vrf folk vill spela det så mycket.

Warhammers grafik är inte direkt bättre, snarare tvärtom...

Och vem spelar spel bara för grafiken.

WoW är mer animerat, öh... ja och det är väl positivt antar jag.

Skuggor? klagar du på skuggor?

8 Apr 2009
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Warhammers grafik är inte direkt bättre, snarare tvärtom...

Och vem spelar spel bara för grafiken.

WoW är mer animerat, öh... ja och det är väl positivt antar jag.

Skuggor? klagar du på skuggor?

Warhammer har något bättre grafik, men världen är så mycket mörkare än WoWs.

WoW är en färgfest, där du hittar världens mest färggladaste miljöer.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in