↗ till inläggetPåsklov!!!
japp!!
↗ till inläggetyea :DPåsklov!!!
↗ till inläggetYaaaaaaaaaaaaaay!!!!Påsklov!!!
↗ till inlägget↗ till inläggetKul när släkten kommer, skojar du med mig aprilo?!Släkten kommer på Lördag, vi kommer fira påsk tillsammans med dem. God mat och kul ska de bli!
Idd ;)
Har påsklov, så jag kommer bara slappa.
Öh, jag har flyttat till Sthlm.
Så jag fick mitt internet idag. (y)
Var på hemmapremiären mot Gefle på Söderstadion.En besvikelse resultatmässigt och utdelningsmässigt,men som vanligt lika trevlig stämning.Sen har jag varit på Påskmiddag.Det var mindre kul men va f*n,fick ju käka rådjursstekar.
Påsklovet tar slut nu. Ska ha träslöjd imorron. Är rättså gött ändå. Bara 4 dar till nästa helg.
Lovet slut.
Skola imorgon med redovisning. Sen prov på onsdag, fett yeah.
Helgen som kmr nu ska jag nog lana Dota tror jag, inte så mkt mer speciellt, ska bara chilla och slappa tror jag ;)
↗ till inläggetHar påsklov, så jag kommer bara slappa.
Påsklov här med.
spela gittar :gitarr:
Fredag imorgon! Gött!
Laddar med chips och läsk inför slakteriet i dota matcherna jag och min polare ska köra :D
↗ till inläggetLaddar med chips och läsk inför slakteriet i dota matcherna jag och min polare ska köra :D
Låter kul! :D
Har lov nu denna vecka och prao 1 vecka nästa vecka så jag har långt lov typ. ^^ Ska dra ihop några kompisar o se några filmer på bio och köra moppe. :P
↗ till inläggetHar lov nu denna vecka och prao 1 vecka nästa vecka så jag har långt lov typ. ^^ Ska dra ihop några kompisar o se några filmer på bio och köra moppe. :P
Låter kul!
Mycket festande denna helg?
Nix, inte för min del. Har lanat dota, och inte gjort så mycket. Firade min namsdag lite iigår, annars bara slappat ^^
Jobbat 07:30-15:00 idag och igår, sen så har jag inte gjort mkt mer än att bara sitta här å chilla.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in