Munspel kan jag spela ganska bra :D
Men jag valde trummor, tycker de är mycket roligare att spela...
Munspel kan jag spela ganska bra :D
Men jag valde trummor, tycker de är mycket roligare att spela...
Trummor ftw!
Tog piano för det är typ det ända jag kan spela på så det låter bra..
Gillar oxå trummor.. :D
Gitarr är nog det bästa, Trummor duger väl också lite ibland (:
coolaste instrumentet utan tvekan är väl trombon eller orgel och det sound som tilltalar mig mest är fagott, kontrabas, jazzpiano. spelmässigt tycker jag väl att det är "bäst" dvs roligast att ha en basroll, då alltså t ex kontrabas/elbas/tuba som är "bäst".
vackraste instrumentet till utseendet är väl en del retrogitarrer och warwickbasar :P
Jag gillar gitarr, det är coolt! jag gilar Guitar Hero och det finns många bra solon där!
men jag röstade på piano för jag spelar det och jag gillar Frans Shubert och Mozart och Beethoven och så.
Det finns så många fina pianostycken!
Bas ftw ;)
Gitarr , Självklart :gitarr:
trummor och gitarr ^_^
Munspel klår f*n allt B)
Gitarr
Finner stort nöje i att banka mig svettig på saker och ting därför valde jag trummor.
Piano.
Lär dig stava: Gitarr, Instrumentet, Vilket.
Dragspel.
Näsflöjt är ett väldigt sensuellt instrument som jag ofta går igång på.
Jag är en trummis själv så jag tog trummor men jag tycker det är jävligt kul att spela gitarr också men det suger jag på XD
Kunde typ inte bestämma mig mellan trummor och munspel..
Blev trummor, jag kan typ spela mario-låten på munspel, men jag tycker att trummor är roligare att spela =P
Trummor, lätt. :D
↗ till inläggetKunde typ inte bestämma mig mellan trummor och munspel..
Blev trummor, jag kan typ spela mario-låten på munspel, men jag tycker att trummor är roligare att spela =P
om du spelar super mario låten på munspel med munställning samtidigt som du droppar beat på trummor och är 13 bast o gillar metroid prime vill jag att du föder mina barn.
Hemskt vad många som gillar trummor, destruktiva ungar :]
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in