Tjena, hade tänkt och göra en Undead Mage i WoW. Problemet är att jag inte kan hitta på ett namn, vet ni några bra namn?
Om ni vet så posta dem här!
Tjena, hade tänkt och göra en Undead Mage i WoW. Problemet är att jag inte kan hitta på ett namn, vet ni några bra namn?
Om ni vet så posta dem här!
xibat
Sirpwnalot
xyedead
deadxye
doedjaevel
Vill du ha ett rp seriöst namn elr ett humoriskt namn
Pläpmeister
Här har du några namn: OBS Vissa av namnen kan redan vara tagna. Har inte testat.
Xulto
Destro
Gandra
Resom
Vuvari
Ramim
Ofeno
Mageino
Koogo
Nemas
Sadom
Rewas
Lineron
Faser
Jocers
Mageon
Incre
Ygno
Zemu
Qemo
Anfallaren, hade det på min lvl 54 mage innan (raderad nu).
Jag tycker man ska komma på ett namn själv som passar dig, jag tänkte kanske 3 dagar innan jag gjorde min gubbe som till slut blev Earthquake eftersom allt bra jag kom på var upptaget :(
xye
↗ till inläggetVill du ha ett rp seriöst namn elr ett humoriskt namn
Det som blir bäst tar jag så testa båda.
↗ till inläggetxye
↗ till inläggetxyedeaddeadxye
doedjaevel
Använd inte Xye
Frostnovafrågetecken (kan man ha ÅÄÖ i namnet ;o?)
Känndigfrostad
Ftlmage
↗ till inläggetFrostnovafrågetecken (kan man ha ÅÄÖ i namnet ;o?)
Känndigfrostad
Ftlmage
Jo...
Och man kan ha högst 12 st bokstäver .
Lars.
Skriv gärna vilken typ av namn du vill ha, ett oseriöst namn som Smör, ett RP namn som Kretasha, eller ett något passande namn som Firemagic.
Om du väljer någon av de här 3 kategorierna blir det mycket lättare att komma på nåt för dig och för oss.
↗ till inläggetSkriv gärna vilken typ av namn du vill ha, ett oseriöst namn som Smör, ett RP namn som Kretasha, eller ett något passande namn som Firemagic.
Om du väljer någon av de här 3 kategorierna blir det mycket lättare att komma på nåt för dig och för oss.
Vad betyder RP?
Role Playing, Rollspel.
Alltså ett namn som passar ifall Warcraft var verklighet som att vi människor inte har namn som "smör"
↗ till inläggetRole Playing, Rollspel.
Alltså ett namn som passar ifall Warcraft var verklighet som att vi människor inte har namn som "smör"
Tar RP då.
Men är Xye ett RP namn? Undrar bara.
betyder RP namn någonting? Alltså om jag heter t. ex. Kretasha som WASD sa, så betyder nått på nått språk?
Ingen aning, min kompis heter det så jag bara tog det som exempel, men Xye funkar väl bra som RP :)
Froancise.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in