grand turismo 5!
Vilka 3 Spel Längtar Ni Till Mer En Allt Annat
↗ till inlägget↗ till inläggetModern Warfare 2 ( Infinity Warfare har slutat göra CoD Serien utan ska fortsätta med Modern Warfare )
Bara där för det heter Call of Duty: Modern Warfare 2 ;)
Nepp. Det heter inte det längre, nu heter det som sagt bara Modern Warfare 2.
Exakt GamerB!
Sök på gamespot eller nån annan spelsida så ser du att det BARA heter Modern Warfare 2
Tro inte på allt du läser
OnT: Jag längtar till [prototype]
↗ till inlägget↗ till inläggetModern Warfare 2 ( Infinity Warfare har slutat göra CoD Serien utan ska fortsätta med Modern Warfare )
Bara där för det heter Call of Duty: Modern Warfare 2 ;)
Nepp. Det heter inte det längre, nu heter det som sagt bara Modern Warfare 2.
Exakt GamerB!
Sök på gamespot eller nån annan spelsida så ser du att det BARA heter Modern Warfare 2
Tro inte på allt du läser
OnT: Jag längtar till [prototype]
Infinity ward har redan bestämt det. ^_^
Gran Turismo 5, ska bli riktigt fett att köra det i HD :)
Dead rising 2 /a-c 2 /modern warfear 2 /maffia 2 /bf:bad company 2!det blev 5 :P
↗ till inläggetVafan, ska Dead Rising 2 komma till Ps3?Dead rising 2 /a-c 2 /modern warfear 2 /maffia 2 /bf:bad company 2!det blev 5 :P
↗ till inlägget↗ till inläggetVafan, ska Dead Rising 2 komma till Ps3?Dead rising 2 /a-c 2 /modern warfear 2 /maffia 2 /bf:bad company 2!det blev 5 :P
↗ till inläggetStör de dig? ;)↗ till inläggetVafan, ska Dead Rising 2 komma till Ps3?Dead rising 2 /a-c 2 /modern warfear 2 /maffia 2 /bf:bad company 2!det blev 5 :P
Infamous! Mafia II och dead rising 2! :)
uncharted 2, god of war 3, prototype och infamous.
4, jag vet ;P
Guitarr Hero :Metallica
Morden Warfare 2
sedan vet jag inte
↗ till inläggetStör de dig? ;)↗ till inläggetDead rising 2 /a-c 2 /modern warfear 2 /maffia 2 /bf:bad company 2!det blev 5 :P
Vafan, ska Dead Rising 2 komma till Ps3?
Jo, ganska mycket.
↗ till inlägget↗ till inläggetDead rising 2 /a-c 2 /modern warfear 2 /maffia 2 /bf:bad company 2!det blev 5 :P
Stör de dig? ;)
Jo, ganska mycket.
Ownd xbox nerd.
↗ till inlägget↗ till inläggetDead rising 2 /a-c 2 /modern warfear 2 /maffia 2 /bf:bad company 2!det blev 5 :P
Stör de dig? ;)
Jo, ganska mycket.
Ownd xbox nerd.
Jag tycker bara att det är löjligt att en av dom bästa Xbox 360 spelen ska komma till ps3
Rock Band 3, Guitar Hero 5, o Madden NFL 10
1:Uncharted 2
2:Ratchet and Clank ACIT
3: vet ej
Stör de dig? ;)
Jo, ganska mycket.
Ownd xbox nerd.
Jag tycker bara att det är löjligt att en av dom bästa Xbox 360 spelen ska komma till ps3
Inte för jag är PS3 fanboy, utan mer av för jag föredrar PS3 före Xbox 360. Tycker jag det är otroligt intressant att du anser de. För jag anser väl att de är löjligt att Final Fantasy XIII sen E3 2008 annoncerades att de skulle släppas till Xbox 360 också helt plötsligt. Men då igen kom jag på att, jag själv ändå aldrig skulle drabbas av detta då spelet ändå var till PS3. Vilket Dead Rising 2 också kommer vara för dig till Xbox 360.
Nu när de är sagt. Kan vi släppa det där och kanske tillsammans bygga upp stora förväntningar av spelen istället? ;)
längtar efter half life 2 episode 3 ska komma ut för den gamla 2an + expansions fanns på ps3 på orange box paketet.
Race driver Grid (som jag sa innan)
Midnight club Los angeles
Need for speed undercover
Grand theft auto IV
och något Call of duty spel eller det nya spelet som kommer Modern warfare 2 (som in görs av Infinity wars längre och som inte heter call of duty. by the way)
det blev 5 spel. det är de spelen jag längtar efeter.
Red Dead Redemption