💬
Logga in
Fuska.se

Banningstid

33 svar · startad

Trådstartare #1

Hej! Min kompis blev bannad till år 2038! Han hade inte fått 5 varningar, han bara blev bannad! Men iaf, kan det inte vara kortare banninge tid? jag menar nu e det ju typ 30 år... Inte det och ta i??

Moderator
↗ till inlägget

Hej! Min kompis blev bannad till år 2038! Han hade inte fått 5 varningar, han bara blev bannad! Men iaf, kan det inte vara kortare banninge tid? jag menar nu e det ju typ 30 år... Inte det och ta i??

Nej det är inte att ta i.

Han blev antagligen bannad för att han inte kunde hålla sig till fuska.se's regler och kan man inte det så har man inget här att göra.

Vad hette han här då? Eller låt mig gissa.... member?

Trådstartare #3
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Nej det är inte att ta i.

Han blev antagligen bannad för att han inte kunde hålla sig till fuska.se's regler och kan man inte det så har man inget här att göra.

Vad hette han här då? Eller låt mig gissa.... member?

Nepp, ProBox

Han har samma IP som dig.. Han blev bannad för dubbelanvändare, då ska han egentligen få en varning och hans andra användare ska bli avstängd. Jag tror något har gått snett här.

Trådstartare #5
↗ till inlägget

Han har samma IP som dig.. Han blev bannad för dubbelanvändare, då ska han egentligen få en varning och hans andra användare ska bli avstängd. Jag tror något har gått snett här.

Han e min bror.

Han hade 2 andvändare, båda blev bannade

Senast ändrad:

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Han e min bror.

Nyss var han din kompis.

Ledsen, den funkar inte längre på oss.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Han e min bror.

då får väl din brorsa/kompis/katt skylla sig själv? dessutom, en ban brukar vara permanent, så 2038 är väl rätt chill ändå?
20 May 2009
Trådstartare #8

Jag ville inte säga att han var min bror, för då skulle ni väll banna mig med. + att WASD sa att 1 av hans gubbe skulle bli bannade, och han skulle få en varning

Han har faktiskt rätt det han sa över mig.

Men ändå! Klart och tydligt i reglerna. FÅR EJ HA SAMMA IP ( eller nåt xD )

Trådstartare #10

Ska hans ena andvändare bli upplåst eler?

Moderator
↗ till inlägget

Ska hans ena andvändare bli upplåst eler?

Jag vet ju inte direkt anledningen till att det kontot blev bannat, så du får vända dig till administratören för att jag tror inte att en moderator kan öppna ett bannat konto.

på fuska är:

ban till 2038 = permban.

och med allra största sannolikhet i verkligheten också.

Senast ändrad:

Jag kan gissa att Fuska.se inte ens existerar år 2038 :P

↗ till inlägget

Samma här.

Utan då kommer det heta "www.UberFuska.se"

Bajare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Samma här.

Utan då kommer det heta "www.UberFuska.se"

Roligt... he he he... Eller kanske inte.

24 May 2009

Vad händer då 2038 när alla bannade kommer tillbaka? Blir det krig eller?

4 Jun 2009

Om Fuska.se finns då, kommer de bannade fortsätta vara bannade. Anledningen till att just 2038 finns, var väl att man måste sätta ett datum.

Jag tror inte att de bannade kommer att orka vara här då, imo.

Jag tror inte ens att man surfar på det här sättet då.

10 Jun 2009

probox är ju 12 år nu och han blev bannad och han kommer tillbaks 2038 därför är han rätt gammal då (pallar inte räkna xD) så han kommer säkert ha glömt bort den här sidan

11 Jun 2009

Nej, banningstiden är bra.

Regler är till för att följas, om man bryter dom har man som sagt inget här att göra.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in