Hej! Min kompis blev bannad till år 2038! Han hade inte fått 5 varningar, han bara blev bannad! Men iaf, kan det inte vara kortare banninge tid? jag menar nu e det ju typ 30 år... Inte det och ta i??
Banningstid
↗ till inläggetNej det är inte att ta i.Hej! Min kompis blev bannad till år 2038! Han hade inte fått 5 varningar, han bara blev bannad! Men iaf, kan det inte vara kortare banninge tid? jag menar nu e det ju typ 30 år... Inte det och ta i??
Han blev antagligen bannad för att han inte kunde hålla sig till fuska.se's regler och kan man inte det så har man inget här att göra.
Vad hette han här då? Eller låt mig gissa.... member?
↗ till inläggetNepp, ProBox↗ till inläggetNej det är inte att ta i.Hej! Min kompis blev bannad till år 2038! Han hade inte fått 5 varningar, han bara blev bannad! Men iaf, kan det inte vara kortare banninge tid? jag menar nu e det ju typ 30 år... Inte det och ta i??
Han blev antagligen bannad för att han inte kunde hålla sig till fuska.se's regler och kan man inte det så har man inget här att göra.
Vad hette han här då? Eller låt mig gissa.... member?
Han har samma IP som dig.. Han blev bannad för dubbelanvändare, då ska han egentligen få en varning och hans andra användare ska bli avstängd. Jag tror något har gått snett här.
↗ till inläggetHan e min bror.Han har samma IP som dig.. Han blev bannad för dubbelanvändare, då ska han egentligen få en varning och hans andra användare ska bli avstängd. Jag tror något har gått snett här.
Han hade 2 andvändare, båda blev bannade
↗ till inläggetNyss var han din kompis.↗ till inläggetHan e min bror.Han har samma IP som dig.. Han blev bannad för dubbelanvändare, då ska han egentligen få en varning och hans andra användare ska bli avstängd. Jag tror något har gått snett här.
Ledsen, den funkar inte längre på oss.
↗ till inläggetdå får väl din brorsa/kompis/katt skylla sig själv? dessutom, en ban brukar vara permanent, så 2038 är väl rätt chill ändå?↗ till inläggetHan e min bror.Han har samma IP som dig.. Han blev bannad för dubbelanvändare, då ska han egentligen få en varning och hans andra användare ska bli avstängd. Jag tror något har gått snett här.
Jag ville inte säga att han var min bror, för då skulle ni väll banna mig med. + att WASD sa att 1 av hans gubbe skulle bli bannade, och han skulle få en varning
Han har faktiskt rätt det han sa över mig.
Men ändå! Klart och tydligt i reglerna. FÅR EJ HA SAMMA IP ( eller nåt xD )
Ska hans ena andvändare bli upplåst eler?
↗ till inläggetJag vet ju inte direkt anledningen till att det kontot blev bannat, så du får vända dig till administratören för att jag tror inte att en moderator kan öppna ett bannat konto.Ska hans ena andvändare bli upplåst eler?
på fuska är:
ban till 2038 = permban.
och med allra största sannolikhet i verkligheten också.
Jag kan gissa att Fuska.se inte ens existerar år 2038 :P
↗ till inläggetJag kan gissa att Fuska.se inte ens existerar år 2038 :P
Samma här.
Utan då kommer det heta "www.UberFuska.se"
↗ till inlägget↗ till inläggetJag kan gissa att Fuska.se inte ens existerar år 2038 :P
Samma här.
Utan då kommer det heta "www.UberFuska.se"
Roligt... he he he... Eller kanske inte.
Vad händer då 2038 när alla bannade kommer tillbaka? Blir det krig eller?
Om Fuska.se finns då, kommer de bannade fortsätta vara bannade. Anledningen till att just 2038 finns, var väl att man måste sätta ett datum.
Jag tror inte att de bannade kommer att orka vara här då, imo.
Jag tror inte ens att man surfar på det här sättet då.
probox är ju 12 år nu och han blev bannad och han kommer tillbaks 2038 därför är han rätt gammal då (pallar inte räkna xD) så han kommer säkert ha glömt bort den här sidan
Nej, banningstiden är bra.
Regler är till för att följas, om man bryter dom har man som sagt inget här att göra.