Hejsan jag har hört om en person som kallas member att han blev bannad!!?? jag undrar vem han är och lite sånt??!
Vem Är Member?
Kortfattat, han var en irriterande person som gjorde oss alla ledsna, okej?
okej!
Han var en spammer som "alla" hatade :)
↗ till inläggetHejsan jag har hört om en person som kallas member att han blev bannad!!?? jag undrar vem han är och lite sånt??!
Busted!
Members själ lever vidare i Techno Lover ;D
Ok jag hatar spammers! :P
han var väl ingen spammer som typ KÖDD utan han gjorde idiotiska inlägg som nästan alltid sa emot sig själva. Han hade även väldigt många användare...
↗ till inläggetDet är sant, han kom med nya hela tiden men alla kom på han varje gång.han var väl ingen spammer som typ KÖDD utan han gjorde idiotiska inlägg som nästan alltid sa emot sig själva. Han hade även väldigt många användare...
Han som inte bör nämnas vid namn
↗ till inläggetWhat?↗ till inläggetHejsan jag har hört om en person som kallas member att han blev bannad!!?? jag undrar vem han är och lite sånt??!
Busted!
Member=Jobbig,Spammer osv..
↗ till inläggetWhat?↗ till inläggetHejsan jag har hört om en person som kallas member att han blev bannad!!?? jag undrar vem han är och lite sånt??!
Busted!
Member=Jobbig,Spammer osv..
Xcango är member, svårt att förstå? Nej.
Xcango är faen inte member
Xcango är en ny medlem, right huh?
Herregud, ni är patetiska. Varje gång det kommer en ny medlem ska ni direkt koppla denne till Member.
hade inget imot member. men jag såg nog inte alla hans inlägg.
↗ till inläggetHerregud, ni är patetiska. Varje gång det kommer en ny medlem ska ni direkt koppla denne till Member.
Nej, vi misstänker äldre medlemmar också.
DU ÄR MEMBER! D:
↗ till inlägget↗ till inläggetHerregud, ni är patetiska. Varje gång det kommer en ny medlem ska ni direkt koppla denne till Member.
DU ÄR MEMBER! D:
Du vill inte veta vad vi tror om DIG D:
↗ till inlägget↗ till inläggetHerregud, ni är patetiska. Varje gång det kommer en ny medlem ska ni direkt koppla denne till Member.
DU ÄR MEMBER! D:
D:
DU ÄR MEMBER! D:
D:
jag kan inte hålla mig längre! jag är member!