Alla bossar i Space Invaders(psx) älskade dom när jag var liten XD
Alla bossar i Space Invaders(psx) älskade dom när jag var liten XD
↗ till inläggetRocket Racer från Lego Racers
http://i.neoseeker.com/p/Games/PC/Racing/General/legoracer2_profilelarge.JPG
Minns när jag mötte honom för första gången, han var supersvår. Men nu har jag klarat honom.
Minns när jag var P10:a och lirade Lego Racers. Så underbart spel, gillade det verkligen.
↗ till inläggetJapp, det är verkligen ett av toppspelen när det gäller N64.↗ till inläggetRocket Racer från Lego Racers
Minns när jag mötte honom för första gången, han var supersvår. Men nu har jag klarat honom.
Minns när jag var P10:a och lirade Lego Racers. Så underbart spel, gillade det verkligen.
↗ till inläggetNostalgi :wub:Rocket Racer från Lego Racers
http://i.neoseeker.com/p/Games/PC/Racing/General/legoracer2_profilelarge.JPG
↗ till inläggetJapp, det är verkligen ett av toppspelen när det gäller N64.↗ till inläggetRocket Racer från Lego Racers
Och PC.
↗ till inlägget↗ till inläggetRocket Racer från Lego Racers
Japp, det är verkligen ett av toppspelen när det gäller N64.
Och PC.
Mkt mer känsla på N64 :D
Tror det är petter i KH2: Petter
Han är så skön i rustning!
Några nya bossar som tog lång tid att klara:
Häxkungen(Sagan om Ringen:Den tredje tidsåldern,andra gången man möter honom).
Tränade och tränade mot andra fiender först.Försökte sen döda Häxkungen men förlorade.Fick hålla på så några gånger tills jag tillslut kunde döda honom.
Någon Häxboss på The Golden compass.
Dog flera gånger tills jag dödade henne. <_<
Shriek & Morbius Spider-Man 3 PS2.
Fattade först inte vad man skulle göra.Försökte locka Morbius till ljuset(men han stog stilla,och rörde sig inte vad jag än gjorde)Hoppade sen upp mot Shriek,men blev slagen och föll ner.Jag reste mig,men Morbius slog ner mig igen.Blev sen dödad av dem båda :/ lol.
Och PC.
Jag tycker det är mer känsla på PC.
Och PC.
Jag tycker det är mer känsla på PC.
Ett racingspel:
dator vs konsoll?
Konsoll är självklart vinnare.
Någon som hittar en bild på den där stora kaninen i Rayman Raving Rabbids?
↗ till inläggetNamn på kaninen?Någon som hittar en bild på den där stora kaninen i Rayman Raving Rabbids?
↗ till inlägget↗ till inläggetNamn på kaninen?Någon som hittar en bild på den där stora kaninen i Rayman Raving Rabbids?
Vet inte, men det är den stora rabbiden som slänger in en i fängelsehålan.
Klarade Castle Crashers idag (med en god vän)
och där var typ alla bossar sktiroliga. :)
↗ till inläggetHar du sett den nya tanken till L4D2? :P
↗ till inläggetJa, riktigt häftig ^^↗ till inläggetHar du sett den nya tanken till L4D2? :P
↗ till inläggetDet är inte en ny tank, utan en helt ny bosszombie. "The Charger"↗ till inläggetHar du sett den nya tanken till L4D2? :P
Tack för den infon! ^_^
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in