Tjena!
Vad tycker du om skolans mat? Jag vet att det är olika beroende på vilken mat det är men i det stora hela.
Jag gillar det inte.
Tjena!
Vad tycker du om skolans mat? Jag vet att det är olika beroende på vilken mat det är men i det stora hela.
Jag gillar det inte.
Jag tog "Det går att äta" för ibland går den att äta, ibland är den snuskig och sist men inte minst kan den vara jätte god (Pizza, Tacos).
Oftast smakar den apa men ibland är den ganska god.
Ätbar.
Jag skrev äcklig eftersom jag kan oftast äta den men att ibland är den oätlig. en gång var det en grönsaksbiff som smakade tåbira och luktade bajs. Ärligt!
skolans mat är bra gjord. Dock så är det ju mindre bra valda rätter ibland..
Väldigt god, egentligen inte men om man syftar på kvalitén så skulle jag ha tagit super. Sen att jag inte tycker om nån mat kan ju inte skolan rå för.
Jo. Om kvaliten skulle bedömmas så skulle det blivit "SUPER GOD!!!" för min del också.
Inte så god
Inte så god, händer någon gång att det smakar skapligt gott.Händer dock ungefär 2gånger varje termin.
"SUPER GOD!!!"
eftersom vi har matkort och får käka på lunchrestauranger. kebab, hambugrae, pizza, pannkakor, pasta, riktig fisk, saftigt kött. nom nom nom nom!
↗ till inläggetPolhems lyxmat! <.< Där ska jag f*n börja"SUPER GOD!!!"
eftersom vi har matkort och får käka på lunchrestauranger. kebab, hambugrae, pizza, pannkakor, pasta, riktig fisk, saftigt kött. nom nom nom nom!
Skolans mat är OK. Inte mer.
Sen så har dem ju börjat med en massa nedskärningar så ingen mer tacos på vår skola :<
Btw, vår skola har typ 5 olika namn för samma maträtt <_<
Tog "Det går att äta".
Det är fisk nästan varje vecka, men då det är gott så är det verkligen gott!
Det känns som om det är grupptryck att tycka illa om skolmaten. Jag tycker att den är sådär.
det går vell att äta ibland men vår skola har typ 30olika namn för fiskpinnar haha typ:fiskfriletter ,fiskpanetter paneradfisk, fiskpinnar ,citronetter ,sprödbakad fisk ,paneradfisk i ugn ,och massa mer :P
Har varit jävligt nära på att spy flera gånger pga överkokta potatisar....
Går att äta, ibland. Men oftast är den äcklig.
Ätbar. =P