Om ni inte hör vad han säger i början så säger han att hans mamma hade stängt ner hans brorsas World of Warcraft account och då springer ha upp till hans rum och sätter en kamera i rummet och filmar hans reaktion.
DEL 2:
DEL 3:
Om ni inte hör vad han säger i början så säger han att hans mamma hade stängt ner hans brorsas World of Warcraft account och då springer ha upp till hans rum och sätter en kamera i rummet och filmar hans reaktion.
DEL 2:
DEL 3:
↗ till inläggetOm ni inte hör vad han säger i början så säger han att hans mamma hade stängt ner hans brorsas World of Warcraft account och då springer ha upp till hans rum och sätter en kamera i rummet och filmar hans reaktion.
Om detta nu skulle vara på riktigt (vilket jag betvivlar) så är det ju mer sorgligt än roligt. ^^
Precis kommit ut ur mental sjukhus?
Inte förvånad :_
Han försöker använda fjärkontrollen as a dildo ;o
haha kontroll dildon :P
han har alvarliga problem
han har verkligen blivit WOW nörd eftersom han verkar bli galen för det.
lite sorligt för honom men en sån rolig reaktion :lol: :lol: :lol:
HAHAHAHAHAHAHAHAHA dildon XD
Stackarn xD tror rätt många skulle reagera sådär om deras accs blev avstängt. 100 spänn på att min kusin skulle göra sådär >~<'
↗ till inläggetStackarn xD tror rätt många skulle reagera sådär om deras accs blev avstängt. 100 spänn på att min kusin skulle göra sådär >~<'
Skulle han också använda fjärrkontrollen som en dildo?
Hahah herregud, helt galen
Jag tror inte man kör upp en fjärrkontroll i sin röv för att man är arg.. men det kanske hjälper :huh:. Ska nog testa det när jag får ett uttbrott nästa gång : D
http://img30.imageshack.us/img30/701/kida.gif
:D
HAHA lol, om det är riktigt är det verkligen sorgligt.
Stackars fjärkontroll : (
.... Läskigt
Hm, Battle Shout vid 1:28.
Han spelade Warrior
:>
Har ni sett 2:an? Den är också sjuk :P Om det är på riktigt, förstår jag inte hur brosan tänker.
För mycket wow...
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in