Call of Juarez - Bound in Blood
Senast Avklarade Spel?
Ännu igen, The Godfather 1.
2:an ser ju inte alls bra ut..
Donkey Kong 64.
Tog mig nio år att klara av detta förbannade spel!!
↗ till inläggetÄnnu igen, The Godfather 1.
2:an ser ju inte alls bra ut..
2:an är skitbra :o
Condition Zero Deleted Scenes
Grand Theft Auto : Vice City Stories
↗ till inlägget
Min åsikt att klädstilen osv är helt fel, det ser mera "tight" ut - hur jag nu kan förklara det.
Menmen, Vietkong idag..
↗ till inlägget
Min åsikt att klädstilen osv är helt fel, det ser mera "tight" ut - hur jag nu kan förklara det.
Menmen, Vietkong idag..
Menar du på karaktärerna i spelet eller på dominic? Man får välja själv hur Dominic ska se ut.
↗ till inlägget
Menmen, Vietkong idag..
Menar du på karaktärerna i spelet eller på dominic? Man får välja själv hur Dominic ska se ut.
Allting..
För 100 gången Pokemon emerald
Prototype
7.5/10
Grymt kul och fritt spel! Hyffsad story och en ganska ful huvudkaraktär. Uppdragen något upprepande. Bra action och frihetskänsla.
Spela även: Crackdown!
http://blog.nothingbutsoftware.com/wp-content/uploads/2009/05/prototype-xbox-360-998.jpg
Lirade precis ut campaignen i Anno 1404
Rainbow Six Vegas 2
8/10
Lång och bra Story Mode, när man har klarat det kan man även spela Xbox Live eller Terrorist Hunt.
AI'n är ganska jobbig men grafiken och vapnena är as nice.
Gott så!
Watchmen: The End is Nigh
Guitar Hero: World Tour på Expert.
BYOB VAR ENKEL SOM FAN.
Skate 2 klarade jag ut för några dagar sen. Eller okej, har några Hall Of Meat challenges kvar, måste man klara alla dem för att få achievement för att ha klarat allt. Och jag har inte heller fått alla sponsorerna, men har INTE EN ENDA CHALLENGE kvar förutom några hall of meat. Ska man bara göra det?
Anno 1404, Campaign på EZ
GH - Greatest Hits på Hard
Fable 2 på Xbox 360
Kände mig lite smått lurad när jag valde love i slutet och bara min hund och nån Alex kom tillbaka, men ändå hellre hunden än tusen andra miffon eller pengar.