💬
Logga in
Fuska.se

Texten Som Kommer När Man Ändrar Ett Inlägg

27 svar · startad · 🔒 låst

Hejsan!

Jag skulle gärna se att texten om att ens inlägg har ändrats inte syns om man ändrar inom fem minuter efter att inlägget har postats, det kan ju bara vara en liten ändring som man gör t.ex. med ett stavfel eller något liknande som man missade (om man förhandsgranskade) och då tycker jag att det ser ganska dumt och fult ut med den där texten. :)

Vad tycker ni?

Nivå 9 · Veteranfuskare

+1

Nivå 4 · Lärling

Mjo fem minuter efter att inlägget gjorts låter som en bra idé, hatar när man måste ändra sig i en felaktig formulering två gånger på någon minut så blir inlägget helt kladdigt.

Nivå 7 · Fuskare

Låter som en mycket bra idé. Dt är ofta som jag postar och sen läser igenom inlägget.

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Hejsan!

Jag skulle gärna se att texten om att ens inlägg har ändrats inte syns om man ändrar inom fem minuter efter att inlägget har postats, det kan ju bara vara en liten ändring som man gör t.ex. med ett stavfel eller något liknande som man missade (om man förhandsgranskade) och då tycker jag att det ser ganska dumt och fult ut med den där texten. :)

Vad tycker ni?

Tycker det låter som en mycket bra idé!

Men 10 minuter låter bättre än 5 minuter.

Nivå 7 · Fuskare

Tycker själv att det ska vara 5 minuter + att ingen har postat efter.

Nivå 12 · Mästerfuskare

Tycker det låter som en dålig idé. Stör mig inte alls på det, och folk kommer bara smygändra :|

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Tycker det låter som en dålig idé. Stör mig inte alls på det, och folk kommer bara smygändra :|

fattar inte heller varför man stör sig på det :s
3 Aug 2009
↗ till inlägget

För att det ser så satans kladdigt ut?
↗ till inlägget
↗ till inlägget

För att det ser så satans kladdigt ut?

Det kladdet du ser MG är kanske ett annat kladd? ;|

↗ till inlägget

Det kladdet du ser MG är kanske ett annat kladd? ;|

Nej det torkar jag upp. :D Det här kladdet går inte att torka upp. :(
Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator

Det är väl bara att man kollar igenom vad man har skrivit innan man postar det, eller...?

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Det är väl bara att man kollar igenom vad man har skrivit innan man postar det, eller...?

Precis, men så gör du inte det själv (;

(EDITERAR för att jag glömde skriva en sak :_ super-fail! )

Det är bra om redigeringen inte syns i max 5 minuter efter att inlägget skrivits..För små stavfel eller byta plats på bokstäver är väl ganska lätt att åtgärda och det ser ganska skumt ut om det står: redigerades blablabla ca 5-10 sekunder direkt efter att inlägget skrevs..

Senast ändrad:

Nivå 16 · Legendfuskare

Lite jobbig är den, 2 minuter efter postande borde räcka för att fixa ett stavfel.

Senast ändrad:

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Precis, men så gör du inte det själv (;

(EDITERAR för att jag glömde skriva en sak :_ super-fail! )

Det är bra om redigeringen inte syns i max 5 minuter efter att inlägget skrivits..För små stavfel eller byta plats på bokstäver är väl ganska lätt att åtgärda och det ser ganska skumt ut om det står: redigerades blablabla ca 5-10 sekunder direkt efter att inlägget skrevs..

Tja.. Om nu detta stör er så extremt mycket så får väl admin ta och ändra det så att ni inte blir helt förstörda.

Mm, det är nästan så vi bryter ihop :(

Nivå 16 · Legendfuskare
↗ till inlägget

Tja.. Om nu detta stör er så extremt mycket så får väl admin ta och ändra det så att ni inte blir helt förstörda.

Censuren störde vissa, detta stör andra.
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Censuren störde vissa, detta stör andra.

Ja, om man nu vill jämföra dessa två, så varsågod.
Nivå 10 · Veteranfuskare

Är det inte smidigare att dubbel kolla innan man postar efter stavfel, än att admin måste fixa en ny funktion?

↗ till inlägget

Är det inte smidigare att dubbel kolla innan man postar efter stavfel, än att admin måste fixa en ny funktion?

Nej, man måste skicka iväg sitt inlägg så fort man bara kan.
🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.