💬
Logga in
Fuska.se

Oturlig, Dåliga Saker, Berätta!

25 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #1

Fixa denna tråd för jag är oturlig och har dåliga grejer .... ni fattar om ni läser.

Det dåliga: Handsvett, Rodnar lätt, myrfobi.

Oturliga: Brytit vänster arm 2 ggr, snubblar, halkar och sånt som ingen annan skulle hända vinner aldrig i spel -.-

Nåt som händer er?

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Jag vinner aldrig stora summor... xD

ehum.. oturliga saker? Jag måste vara bäst på dom!

Eh, först sålde vi hästen, en måndag, han åkte till sthlm, jag bor i kalmar län. Dagen efter hittar jag katten helt söndermosad på e22:an, dagen därpå kommer e:on och tar vår el, för en räkning som inte kommit fram till oss, dagen efter det försöker jag mig på min dator, det går åt helvete, finner att min netgearskiva är totalmosad. Hittar inget program på nätet. Mina pengar tar slut, morsan måste låna till att betala cigg till henne. Farsan ringer, som man inte har kontakt med, och är hlet jävla skithög på sitt knark. Några veckor efter det åker jag till en kompis som flyttat till england, finner att jag älskar den personen för mkt, men x har partner, sen kommer x hem, det blir "vi", och snart flyttar jag 100 mil ifrån x. jag ska sälja min andra häst. jag är 16 år och kan inte böja mig framåt, för min rygg går snart sönder. (Y) jag kan ju rabbla upp hela mitt liv om så skulle vara xD

Ehum, samma som tolin ? x3

Jag har dock inte lyckats med att bryta något eller liknande :P

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare

Bröt samma nyckelben två gånger under loppet av 3 veckor :) Bryter jag det igen så riskerar jag att det blir mycket svårläkt.

Nivå 6 · Fuskare

Har en tendens att tappa bort saker <.<

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare

lyckades sträcka nästan varenda muskel i kroppen så fick avbryta min träning i typ 2 månader.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Lite klumpig :unsure:

Nivå 10 · Veteranfuskare

Stör mig på perfektionister

Nivå 7 · Fuskare

JAg går Berzerker gång om någon smaskar vid samma matbord som mig.

10 Aug 2009

Klumpig, Långsam, Übervarm,(=übersvettig av att gå i trapppa när de e 25grader ute även om jag är i högform XD) gigantisk jätteröv(;|)

Olyckliga e la att ja hjula in i ett piano o bröt foten på två ställen, skulle smyga in på Simnings-SM i Hstd och precis över de djävla 3m höga staketet fastnar byxfanskapet och ritschar bort hela bakdelen så jag gick å visade arslet hela dan. Som tur var hade jag massa hår att dölja hur vit den var B)

↗ till inlägget

ehum.. oturliga saker? Jag måste vara bäst på dom!

Eh, först sålde vi hästen, en måndag, han åkte till sthlm, jag bor i kalmar län. Dagen efter hittar jag katten helt söndermosad på e22:an, dagen därpå kommer e:on och tar vår el, för en räkning som inte kommit fram till oss, dagen efter det försöker jag mig på min dator, det går åt helvete, finner att min netgearskiva är totalmosad. Hittar inget program på nätet. Mina pengar tar slut, morsan måste låna till att betala cigg till henne. Farsan ringer, som man inte har kontakt med, och är hlet jävla skithög på sitt knark. Några veckor efter det åker jag till en kompis som flyttat till england, finner att jag älskar den personen för mkt, men x har partner, sen kommer x hem, det blir "vi", och snart flyttar jag 100 mil ifrån x. jag ska sälja min andra häst. jag är 16 år och kan inte böja mig framåt, för min rygg går snart sönder. (Y) jag kan ju rabbla upp hela mitt liv om så skulle vara xD

Ehum, samma som tolin ? x3

Jag har dock inte lyckats med att bryta något eller liknande :P

Jag vet dock att allt det där inte är i ordning xD

↗ till inlägget

Jag med. speciellt om någon smaskar i micken när man snackar Skype. Då får jag bara lust att banka sönder headsetet, hehe.

Och en fasligt stor Spindelfobi, usch!

Så fort jag ser en spindel på rummet så hämtar jag båda katterna. :lol:

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag med. speciellt om någon smaskar i micken när man snackar Skype. Då får jag bara lust att banka sönder headsetet, hehe.

Och en fasligt stor Spindelfobi, usch!

Så fort jag ser en spindel på rummet så hämtar jag båda katterna. :lol:

Same shit för mig, Har spindelfobi..

Hämtar katten så fort jag ser någon inne på rummet :P

Nivå 3 · Lärling

Mygg/Geting/Humlafobi :(

Jag stör mig på och hatar ganska mycket med hela mitt hjärta, speciellt samhället.

Nivå 7 · Fuskare

Jag stör mig på att våran bil gick sönder när vi kommit en liten bit (husvagns semester). Så vi fick åka hem igen, laga bilen och vi åker nog imorgon <_<

Bor vid en bongård och har kofobi

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

"Hälften av alla män som växt upp på bondgårdar i världen har haft sexuella kontakter med djur."

Källa - onodiginformation.se

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

"Hälften av alla män som växt upp på bondgårdar i världen har haft sexuella kontakter med djur."

Källa - onodiginformation.se

Haha, vad fan.

Jag hatar folk som inte förstår vad man menar också.

11 Aug 2009
↗ till inlägget

Jag vinner aldrig stora summor... xD

Det är inte otur, du är bara dålig.
↗ till inlägget

Jag stör mig på och hatar ganska mycket med hela mitt hjärta, speciellt samhället.

Martör och politiker, det är din framtid ;)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in