/\ Varför är det 3 st rader med röda streck på alliance skölden, som om dom räknat dagar eller något. Och det är inte bara just på den där modellen, Bolvar's sköld har samma.
↗ till inläggetSamma model som för rank 14 skölden tillbaka i level 60.
Med tanke på tiden det tog att få refererar strecken till kills antagligen.
Eller antalet gånger man bankat huvudet i väggen för att det tog sådan tid att nå den ranken, kanske
Leveling är såååååå tråkigt , någon som har typ en addon som gör det roligare ? :P
↗ till inläggetLeveling är såååååå tråkigt , någon som har typ en addon som gör det roligare ? :P
Peggle :>
"Why WoW when Peggle?"
↗ till inläggetGnome Power snarare =)
Din mage kan jag hålla med om att den är mycket schysst gearad och att du ligger risigt högre till på dps mätaren än vad jag gör, men som arms speccad så har jag inga problem mot mages.
Sen så har min gnome vart level 80 i max 4 månader och jag joinade en high-end game guild för inte mer än fyra månader sen. Så jag har inte nukat ulduar särskillt mycket.
↗ till inläggetGamle Donken? :oÄlskade Gnome Warrior som gått igenom strider, blood och svett genom raid instancer och expansioner.
Yes.
↗ till inläggetklarade Cot: CoS idag (timed) men fick inte draken... rollade 89 den anndra rolla 91..... btw har t7.5shoulders nu :P lite sent kanske ;) (dom anndra karaktärerna är inte mina... förutom shamanen och dk'n)
Vems gubbar är dom andra då? :o
↗ till inlägget↗ till inläggetklarade Cot: CoS idag (timed) men fick inte draken... rollade 89 den anndra rolla 91..... btw har t7.5shoulders nu :P lite sent kanske ;) (dom anndra karaktärerna är inte mina... förutom shamanen och dk'n)
Vems gubbar är dom andra då? :o
Maybe his father?
Det är min brors chars.... han kör visst på mitt acc när han inte har gc... undrar hur han får reda på mitt pass hela tiden..... <_<
och min farsa spelar inte wow :P
http://data.fuskbugg.se/skalman01/knarke_23_augusti.png
http://data.fuskbugg.se/skalman01/knarke_23_augusti_1.png
↗ till inläggetlåel, lett boss
Snygg UI, jävligt stor Pallypower och Buffs, borde du inte göra dom mindre? Pallypower är ju bara för buffs och färgen är ju röd när nån saknar någon buff, eller gul så klart. Och buffs kan man ju hoovra sen kan man ju sina buffs på ikonerna, inte för att det är nödvändigt att veta vad man har.
↗ till inlägget↗ till inläggetlåel, lett boss
Snygg UI, jävligt stor Pallypower och Buffs, borde du inte göra dom mindre? Pallypower är ju bara för buffs och färgen är ju röd när nån saknar någon buff, eller gul så klart. Och buffs kan man ju hoovra sen kan man ju sina buffs på ikonerna, inte för att det är nödvändigt att veta vad man har.
Gillar den stor ^^ , btw så kan den även vara blå ;)
↗ till inlägget:)
najs B)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in