💬
Logga in
Fuska.se

E Jag Normal

39 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

jag är en kille på 12 år och är 170 centimeter lång. E de nån som e lika lång som jag!!!!!!

Nivå 9 · Veteranfuskare

Vet många, men sen är dom nog inte 12 bast.

dock vet jag en 12 årig tjej som är typ 180.

Senast ändrad:

Nej du är inte normal, jag förmodar att du blir grön och kan hoppa jätte långt när du blir arg? :lol:

Nej men seriöst, det är klart du är normal, en kille i min klass var 1.80 när han var 12½

Nivå 9 · Veteranfuskare Knark

Joinade du fuska för att få reda på om du är normal? :)

OnT: Inget konstigt att du är 170cm

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

jag är en kille på 12 år och är 170 centimeter lång. E de nån som e lika lång som jag!!!!!!

Jag känner en kille som e 12 och är 173 CM

Jag är också 12 och jag är 172 cm.

Inget konstigt med det.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Det var en som var 12-13(född 96) som skulle börja på min gamla skola som var runt 1.90.

Va glad att du inte är så lång att du måste ducka varje gång du passerar en dörr :P

Nivå 4 · Lärling

inget konstigt, jag känner en som var runt 1.80 när han va tolv

Känner en kille som va 1.80 när har var 13.

Nivå 2 · Novis

Att vara lång är väl något bra. :lol:

Nivå 7 · Fuskare

jag var 185 när jag var 12.

Nivå 4 · Lärling

När jag var 10 så var jag 161, 11år 167cm, 12år 169cm. har inte gått länge sen jag fyllde år så ao.

Nivå 7 · Fuskare

Men för helvete, klart att du är normal? :D

Nivå 2 · Novis

Jag tror inte du är normal, undrar om du dricker trollelixir från de magiska skogarna i Norrland.

↗ till inlägget

Att vara lång är väl något bra. :lol:

Inte alltid tro mig.

I alla fall för mig >_>

25 Sep 2009
Nivå 7 · Fuskare

ryggen kan bli ett problem om man är lite för lång..

Nivå 2 · Novis

Ja det är normalt, varför tror många att de är onormala för de är längre än alla andra?

I sexan var det några som var 1.95cm på skolan, och en i Backa är 2.02, född 1994. Han får ta anti-växt medicinering/piller för att stanna av växten ^^

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Han får ta anti-växt medicinering/piller för att stanna av växten ^^

Ofta? Varför inte bara växa? Jag menar vem vet hur lång han kan bli. NBA proffs ftw?

Nivå 2 · Novis

Uhm, det är svårt att leva som onaturligt lång? =)

Ryggen kan bli helt fuckad, så njae. NBA-proffs är inte the ultimate. Han är än väldigt bra handbollsspelare så Bundesliga passar nog utmärkt.

Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator
↗ till inlägget

ryggen kan bli ett problem om man är lite för lång..

↗ till inlägget
Uhm, det är svårt att leva som onaturligt lång? =)

Ryggen kan bli helt fuckad, så njae. NBA-proffs är inte the ultimate. Han är än väldigt bra handbollsspelare så Bundesliga passar nog utmärkt.

Ens ryggrad kan bli sned om man växer för snabbt.

Det är vad läkaren sade till mig, jag har en sned ryggrad för att jag växte tok för mycket ett år. Jag var runt 1.75 i 8:an, är nu 192cm.

Så bara för att man är lång så betyder det inte att man kommer att få ryggproblem utan det framstår vid själva tillväxten om man har otur.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in